مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان از اتمام آسفالت ریزی کوچه‌های خاکی در شهرک ولیعصر (عج) همدان خبرداد.

اتمام آسفالت ریزی  کوچه‌های خاکی شهرک ولیعصر (عج) همدانیوسفی‌نوید مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: با توجه به اینکه مسأله آسفالت ریزی  یکی از اولویت‌های شهروندان است و مردم در برخی از مناطق شهر همدان سال‌هاست با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، تصمیم بر آن شد که این معضل در تمام محدوده شهرداری به طور کلی برطرف شود.

او ادامه داد: تمام کوچه‌های خاکی یا دارای آسفالت فرسوده در شهرک ولیعصر (عج) در اولویت ترمیم و بهسازی قرار گرفت که پس از استعلام از شرکت‌های خدمات‌رسان، آسفالت‌ریزی ۸۴ کوچه در آبان‌ماه سال جاری به اتمام رسید که منجر به حل مشکلات خانواده‌های زیادی شد.

او اظهار داشت: آسفالت معابر، اولویت اول شهرداری منطقه ۴ در سال جاری بود که در کنار آن مجموعه اقداماتی هم در شهرک ولیعصر (عج) انجام شد که امید است با جلب اعتماد شهروندان این منطقه، موجب حمایت و همراهی بیش از پیش آنان در آینده باشیم.

یوسفی‌نوید با اشاره به پخش و تسطیح ۷۵۰۰ تن آسفالت با هزینه ۴۵ میلیارد ریال در شهرک ولیعصر (عج)، گفت: آسفالت معابر گام اول توسعه این منطقه است و برای ادامه این راه، مسائلی همچون زیباسازی، مقاوم‌سازی و تثبیت واحد‌های تجاری را در برنامه داریم که فقط با همراهی و قانون‌مداری شهروندان میسر خواهد بود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم با تفکیک و ساخت‌وساز اصولی، آسایش و امنیت را برای خود و سایرین ایجاد کنند و در آینده درگیر مشکلات متعدد نشوند و شهرداری را در توسعه و زیباسازی این شهرک یاری دهند تا چهره این قسمت از شهر به مرور زمان شکل بهتری پیدا کند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان اظهار داشت: پارک ۱۱ هزار متری، تعریض و گشایش ورودی شهرک با هدف سهولت در تردد، پیاده روسازی برای نخستین‌بار، لوله گذاری یک کیلومتر از جوی نهری وسط خیابان اصلی و خارج کردن شهرک ولیعصر (عج) با اتصال به انتهای حصار مطهری را از جمله اقدامات موثر شهرداری این منطقه عنوان کرد که امید است در توسعه و رونق این منطقه اثرگذار باشد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
به دیزج هیچ رسید گی نمی کنند اگر ماهم پول داشتی میرفتم شهرک زندگی می‌کردیم چون نداریم از نداری اینجا زندگی می‌کنیم زندکی اینجا جهنم هیچی نداره