مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: عملیات اجرای سایت موزه میدان امام (ره) با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

آغاز عملیات اجرایی سایت موزه میدان امام (ره)مسعود دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بیان کرد: در تابستان سال جاری با توجه به اهمیت موضوع سایت موزه میدان امام (ره) عملیات اجرایی این طرح به شهرداری منطقه یک واگذار شد تا شاهد تکمیل شدن هرچه سریعتر این طرح که در بافت تاریخی شهر قرار دارد و از اهمیت بالای برای شهروندان و گردشگران برخودار است باشیم.

او با اشاره به اینکه در تابستان موضوع ساخت این سایت موزه به شهرداری منطقه یک واگذار شد گفت: طرح‌ها و برآورد‌های لازم که جهت اجرایی کردن این طرح نیاز بود تهیه و تنظیم شد و خوشبختانه در مدت کوتاهی توانستیم با برگزاری مناقصه پیمانکار این طرح را جذب کنیم.

اوادامه داد: مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری منطقه یک به این طرح اختصاص یافته است و هم اکنون نیز عملیات اجرایی طرح آغاز و در حال اجرای فوندانسیون اصلی سایت موزه هستیم.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان اظهارداشت: این طرح یکی از مهم‌ترین طرح‌های شهر همدان محسوب می‌شود که از اهمیت بالایی نیز برای شهروندان همدانی برخوردار است به همین دلیل با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و مهندسی بالا در تلاشیم تا هرچه سریعتر این طرح تحویل همشهریان همدانی شود.

دهبانی صابر بیان کرد: یکی از دلایلی که گردشگردان شهر همدان را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند سابقه تاریخی این شهر است.
این مسئول اضافه کرد: طرح سایت موزه میدان امام (ره) یکی از طرح‌هایی است که این سابقه تاریخی را به خوبی به گردشگران نمایش می‌دهد و موجب رونق هرچه بیشتر گردشگری در شهر همدان خواهد شد.

او با بیان اینکه در روز‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا گردشگری کاهش یافته است و اماکن گردشگری خلوت است، عنوان کرد: شهرداری منطقه یک با برنامه ریزی‌های منظم درصدد ارتقاء این کیفیت این اماکن است و از ابتدای سال علاوه بر طرح سایت موزه میدان مرکزی میدان امام (ره) طرح‌های ترمیم محوطه گردشگری گنجنامه، ترمیم بوستان‌های مردم و ارم، بازگشایی معبر بلوار شهید فهمیده، آسفالت ریزی‌های بلوار کولاب صورت پذیرفته است تا اماکن گردشگری شهر همدان جلوه‌ای ویژه به خود بگیرند
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار