سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از روند صعودی ابتلا به بیماری کرونا در استان همدان خبر داد.

محمد طاهری, سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: به علت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در استان حدود ۵۰ روزی است که با روند صعودی ابتلا به بیماری کرونا  در استان همدان مواجه هستیم.

او ادامه داد:در۲۴ ساعت گذشته ۶۹۶ نفر با علائم تنفسی مشکوک به بیماری کرونا به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند که ۱۳۲ نفر از آنها در بیمارستان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود:۱۴ نفر در بخش آی سی یو بستری شدند و حال ۵۰ نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

طاهری با شاره به اینکه در۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نفر در اثر بیماری کرونا جان باختند افزود:آمار مبتلایان از ابتدای بیماری تا کنون ۷ هزارو ۹۸۵ نفر است که ۱۰۷۹ نفر ار آنها جان باختند.

او در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، تصریح کرد: تا کنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد ۲۴۶ نفر، بهار ۴۶۰ نفر، تویسرکان ۴۷۷ نفر، رزن ۲۹۷ نفر،درگزین ۱۳۱ نفر، فامنین ۱۳۶ نفر و کبودر آهنگ ۴۸۱ ، نهاوند ۹۱۴، ملایر ۱۵۲۶ نفر، همدان ۳ هزار و ۱۰۶ و مسافران و افراد غیر بومی استان هم ۲۱۱ مورد مثبت گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درادامه تاکید کرد:با کاهش دور همی ها و تردد نکردن در مکان های شلوغ و رعایت شیوه نامه های بهداشتی می توان از شیوع بیماری پیشگیری کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.