آیین رونمایی از کتاب هویزه در گذر زمان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین رونمایی از کتاب هویزه در گذر زمان با حضورعفری مفرد فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین ساعدی امام جمعه موقت، سرهنگ مراونه فرماندهی نیروی انتظامی، حاج عباس نیسی رئیس شورای اسلامی شهر هویزه و جمعی از روسای ادارات شهرستان برگزار شد.

حبیب عفری مفرد فرماندار شهرستان ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از تلاش‌ها و زحمات همه‌ی جامعه‌ی فرهنگی شهرستان هویزه و بلاخص عبدالامیر ساکی نویسنده کتاب هویزه در گذر زمان که این مسئولیت سنگین رو قبول کردند و اقدام به نوشتن این کتاب گرانبها نمودند تقدیر و تشکر کرد.

عفری مفرد گفت: به لطف خدا و با توجه به رایزنی‌های انجام شده با مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید خوزستان در خصوص حمایت از چاپ و نشر آثار مولفان بومی به صورت اعطای تسهیلات (وام) انجام می‌شود.   

عبدالامیر ساکی نویسنده کتاب هویزه در گذر زمان گفت: امیدوارم جامعه‌ی فرهنگی شهرستان همیشه مانند این حضور، به شادی، نشاط، شور و عشق در کنار هم باشند و افتخار بیافرینند و ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد رونمایی از کتاب‌های دیگر و سایر اساتید فرهنگ و هنر این شهرستان باشیم.

او از زحمات، تلاش‌ها و مدیریت شایسته دکتر ساکی حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هویزه، عفری مفرد فرماندار شهرستان و سایر حاضران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.