معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت:مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در پنجاه ودومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت:مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی ، کارگروه  تسهیل و رفع موانع تولید استان که دبیرخانه آن در سازمان صنعت و معدن و تجارت خواهد بود راه اندازی می شود تا مشکلات احتمالی در اسرع وقت بر طرف شود.

او افزود: صاحبان واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران در سطح استان می‌توانند بصورت شبانه روزی مشکلات احتمالی واحدهای خود را به این مرکز اعلام کنند و در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی،  دستگاه‌های مرتبط نیز موظف هستند تا در کمترین زمان ممکن مشکلات را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

 معاون اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مشکلات طرح ها و واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران تا زمان صدور جواز تاسیس در مرکز خدمات سرمایه گذاری که دبیرخانه آن در اداره کل امور اقتصادی و دارایی است، مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

پنجاه ودومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، رییس سازمان صمت استان، اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین صنعتگران و تولید کنندگان به‌ منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی ، با هدف رونق تولید و ایجاد اشتغال برگزار شد و در این جلسه  مشکلات ۶ طرح و واحد تولیدی در حوزه های مختلف بررسی و پس از بحث و تبادل نظر در راستای حل مشکلات آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.