دراین گزارش می‌خواهیم یک راه مطمئن و معتبر برای دانلود سریال ایرانی عاشقانه 2 معرفی نماییم.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای فیلم و سریال یک دنیای بی‌مرز و نامحدود است. به گونه‌ ای که دانلود سریال برای دوستداران عرصه سینما جزئی جدایی‌ ناپذیر از زندگی‌شان می‌باشد. از آن زمان که سینما به فیلم های کوتاه چند دقیقه ای سیاه و سفید صامت ختم می شد بسیار گذشته است. طی زمان، همانند دیگر عرصه ها در زندگی بشری، صنعت سینما نیز پیشرفت داشته و به حدی رسیده است که دوستداران سینما و فیلم به راحتی می توانند با چند کلیک دانلود سریال و فیلمی را که دوست دارند انجام دهند و از دیدن فیلم و سریال محبوب خود در محیط خانه یا سینمای خانگی خود لذت ببرد. همانند تمام دنیا، سریال ایرانی نیز از زمانی که دوربین به محدوده جغرافیایی ایران وارد شد به عرصه فرهنگ پا نهاده و تا به امروز رسیده است. شرایط و سبک زندگی بر روی موضوعات، سبک‌ها و ابزارهای عرصه سینما، طی زمان بسیار اثر نهاده‌ اند.

یکی از سریال‌های که در یکی دوسال اخیر در شبکه نمایش خانگی پخش شده است، سریال عاشقانه است. عاشقانه 1 طرفداران و ببینندگان خاص خود را داشته و اکنون فصل دوم این سریال ایرانی درانتظار پخش می‌باشد. دراین مقاله می‌خواهیم گذری بر این سریال داشته باشیم و همچنین برای دوستداران این سریال یک راه مطمئن و معتبر برای دانلود سریال ایرانی عاشقانه 2 معرفی نماییم.

 

سریال ایرانی عاشقانه چه چیزی را دنبال می کند؟

سریال عاشقانه داستانی با سبک درام به کارگردانی منوچهر هادی از کارگردانان جوان ایرانی است. از جمله فیلم های منوچهر هادی می توان به: من سالوادور نیستم-  آیینه بغل- کارگر ساده نیازمندیم و سریال ایرانی پخش شده در شبکه نمایش خانگی مانند دل وعاشقانه‌1 به همراه کارگردانی چند فیلم تلویزیونی مانند دلدادگان – خوب، بد، زشت – خداحافظ بچه و چند فیلم دیگر اشاره کرد. عاشقانه1 در سال 1396-1395 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد ومیزان دانلود سریال پخش شده از این شبکه نشان دهنده این امر بوده که مورد توجه بینندگانی که دوستدار این سبک از سریال ایرانی هستند قرار گرفته است.

 شخصیت‌های اول این سریال ایرانی را چند بازیگر شناخته‌شده همانند مهناز افشار، محمدرضا گلزار، ساره بیات، هومن سعیدی، پانته‌آ بهرام و دیگر چهره‌های شناخته‌شده در صنعت سینمای ایران، بازی می‌کنند. میزان دانلود سریال عاشقانه 1 از وبسایت مجی محبوب به عنوان یکی از معتبرترین وبسایت‌های دانلود سریال و فیلم ایرانی، نشانگر این امر بوده که این سریال ایرانی در بین بینندگان خود محبوبیت قابل قبولی داشته است.

داستان این سریال ایرانی روایتگر چند خانواده با مشکلات و قصه‌های خاص خود هستند. سریال همراه با بیان روایت زندگی گیسو، پگاه، سهیل و دیگر شخصیت‌های داستان همچون حاج یونس، به دنبال نمایش زندگی طبقات بالای اقتصادی است. این امر به وضوح با نمایش ماشین‌هایی که استفاده می کنند، خانه‌هایی که در آن هستند، آرایش و گریمی که دارند و نهایتاً  لباس‌ها و پوشاک متنوعی است که بازیگران طی قسمت‌های مختلف این سریال ایرانی مورد استفاده قرار می‌دهند، مشخص است.

داستان با کاراکتر رضا شکیبا( با بازی حسین یاری) آغاز می‌شود و جریان داستان خیانت پدرش را پیگیری می‌کند. از سوی دیگر گیسو( با بازی مهناز افشار) فرزندی که توسط پدرش به رسمیت پذیرفته نمی‌شود، به دنبال بر هم زدن آرامش ظاهری روال زندگی چند زوج جوان است و پگاه (با بازی ساره بیات) زندگی‌اش طی گم شدن سگش در سفر شمال با همسرش سهیل( با بازی محمد رضا گلزار) ازهم پاشیده می‌شود. در کل جریان این سریال ایرانی به دنبال مشکلات و کلیشه‌های زندگی شخصیت‌هایی است در هسته‌ای با نام خانواده دور هم جمع شده‌اند.

آیا سریال عاشقانه 2 رکورد سریال های نمایش خانگی را می شکند؟

با عاشقانه 2 چه چیزی را می‌بینیم؟

سریال ایرانی عاشقانه 1 با انتخاب بازیگران شناخته شده، طراحی صحنه و لباس مناسب و همچنین جریان داستانی مداوم و درهم پیچیده به خوبی توانسته خود را در میان سریال‌هایی که از شبکه نمایش خانگی منتشر شده‌اند، جای دهد. دانلود سریال عاشقانه 1 از این شبکه همانند سریال ایرانی شهرزاد که از همین شبکه منتشر شد، با استقبال خاصی برخوردار بود. بنابراین با توجه به میزان دانلود سریال عاشقانه 1 از منوچهرهادی و انتظار بینندگان برای دیدن ادامه این سریال، انتظار می‌رود که سریال عاشقانه 2 نیز که ادامه دهنده داستان عاشقانه 1 است مورد توجه بینندگان و دوستداران این سبک از سریال ایرانی قرار گرفته و رکورد شکنی کند.

عاشقانه 2 همانگونه که گفته شد ادامه سریال و داستان عاشقانه 1 است. اما این سریال ایرانی با تغییراتی همراه است. در حالی که عنوان سریال عاشقانه 2 گیسو است، مهناز افشار به عنوان بازیگر نقش گیسو از ایران خارج شده و امکان بازی در این سریال را ندارد. خبرها حاکی از این است که خانم هانیه توسلی در عاشقانه 2 در نقش گیسو نقش آفرینی می‌کند. از دیگر تغییرات در این سریال این است که سانیا سالاری و یک بازیگر ایتالیایی نیز به مجموعه بازیگران عاشقانه 2 پیوسته‌اند.

اگر شما نیز همانند علاقمندان این سریال در انتظار دانلود سریال عاشقانه در فصل دوم هستید باید بگوییم که طبق آنچه از اخبار به دست آمده است، سریال عاشقانه 2 تا پایان آذر ماه 1399 از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد و شما می توانید با دانلود سریال از مجی محبوب همزمان با دیگر علاقمندان از دیدن این سریال ایرانی لذت ببرید.

آیا سریال عاشقانه 2 رکورد سریال های نمایش خانگی را می شکند؟

سریال عاشقانه 2 را از کجا دانلود کنم؟

زمانی که یک سریال ایرانی جدید مورد توجه مردم قرار می‌گیرد، بیشتر وبسایت‌ها برای جذب مخاطب به سایت خود، اقدام به ارائه لینک‌ های آن سریال می‌کنند. ممکن است دانلود سریال به کمک اینترنت کار ساده‌ای به نظر برسد. اما این درحالی است که فیلم یک صنعت فرهنگی است که از زمان ایده پردازی تا فیلم نامه‌نویسی، از زمان هماهنگی با تهیه کننده و کارگردان تا انتخاب بازیگر و دیگر عوامل صحنه و نهایتاً رسیدن به مرحله انتشا، فرآیندی بس طولانی، پرهزینه و سخت را سپری می‌کند. در این میان آنچه برای فعالان در صحنه سینما در اولویت قرار می‌گیرد فارغ از سبک و موضوع فیلم، مخاطب است. بنابراین فیلم باید با بهترین کیفیت در اختیار علاقمندان صنعت سینما و فرهنگ قرار گیرد. برهمین اساس وبسایت مجی‌ محبوب (mojimahbob.com) یک آرشیو بزرگ از فیلم‌ها و سریال ایرانی تهیه کرده است تا دوستداران سریال ایرانی بتوانید به خیالی آسوده در فضای سینمایی وبسایت قرار گیرید و دانلود سریال محبوب خود همانند عاشقانه 2 و 1 را داشته باشند. بنابراین می توانید همراه با مجی محبوب از راحت‌ ترین و سریع‌ ترین مسیر ممکن دانلود سریال را انجام دهید و لحظات زندگیتان را با فیلم و سریال محبوب خود سپری کنید و از دیدن آن لذت ببرید. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار