رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از اجرای مرحله سوم کمک‌های مومنانه با محوریت اشتغال خبر داد.

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در سوادکوه و در جریان بهره برداری از سالن چند منظوره روستای اتو، گفت: در مرحله دوم کمک‌های مومنانه که در ماه‌های ذی الحجه، محرم و صفر انجام شد علاوه بر بسته‌های معیشتی، سبد حمایتی کارت هدیه، قربانی، اهدای جهیزیه، بسته‌های بهداشتی و لوازم التحریر در دستور کار بود.

او افزود: در این مرحله ۱۰ میلیون بسته معیشتی، ۵ بسته بهداشتی، ۲۱ میلیون پرس طعام، ۱۴ هزار جهیزیه برای نوعروسان، ۶۹۰ هزار عدد لوازم التحریر و ۹۰۰ هزار کیف و کفش به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

سردار زهرایی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی در این مرحله نیز تهیه شد، ادامه داد: هم افزایی مناسبی بین کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مستضعفان، آستان قدس و ستاد فرمان حضرت امام در اجرای طرح کمک‌های مومنانه ایجاد شده بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه مباحث مبنایی تری مانند اشتغال مطرح اجرا خواهد شد.
او با بیان اینکه برای اجرای این هدف ۹ کمیته تشکیل شده است، گفت: کمیته درمان علاوه بر ویزیت رایگان، تهیه دارو توسط بسیج جامعه پزشکی را در دستور کار قرار دارد.

سردار زهرایی، کمیته‌های مسکن، ازدواج آسان و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد را از جمله کمیته‌های دیگر تشکیل شده در مرحله سوم کمک‌های مومنانه اعلام کرد و گفت: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه در هفته بسیج به طور همزمان در کشور ۳۰ هزار جهیزیه، ۵۰۰ هزار بسته معیشتی، ۷۰۰ هزار بسته بهداشتی و ۲۰۰ هزار لوازم التحریر بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه چند صد زندانی غیر عمد نیز آزاد خواهند شد.
 
انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار