دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها با اشاره به اینکه در ۶ ماه نخست امسال اعطای تسهیلات بانکی در زنجان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش داشته گفت: این رقم از ۱۲۴ هزار میلیارد ریال به ۱۵۲ هزار میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دادگر دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در هفتمین جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: در ارزیابی معیار و شاخص همراهی بانک‌های استان زنجان  با واحد‌های صنعتی و تولیدی از منبع در اختیار بانک‌ها با ۹۲ درصد تسهیلات پرداختی بالاترین درصد را در کشور دارد. 

او با اشاره به اینکه در ۶ ماه نخست امسال اعطای تسهیلات بانکی در زنجان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش داشته گفت: این رقم از ۱۲۴ هزار میلیارد ریال به ۱۵۲ هزار میلیارد ریال رسیده است.

دادگر با بیان اینکه بیشتر درخواست تسهیلات در گروه‌های آسیب دیده از کرونا نخست در حوزه حمل نقل، دوم در تولید پوشاک و مراکز تولید صنایع دستی بوده اند،گفت: در مجموع ۹ هزار و ۵۰۵ فقره با رقم ۱۴۵ میلیارد تومان درخواست بوده که تا کنون ۹۲ میلیارد تومان از تسهیلات درخواستی پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه تسهیلات در بخش کرونا و ازدواج تا سقف ۱۵ میلیون با یک ضامن و تا سقف ۵۰ تومان با دو ضامن پرداخت می‌شود، گفت: در ۶ ماه گذشته ۶ هزار و ۸۳۹ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۲ هزار و  ۵۴۶ میلیارد ریال پرداخت شده است و ۲ هزار فقره دیگرهم در صف پرداخت هستند.

استاندار زنجان با اشاره به کسب رتبه ۱۱ استان زنجان در جذب منابع در اختیار گفت: عملکرد بانک هارا دربخش پرداخت تسهیلات کرونایی مطلوب بوده است.

حقیقی تعامل بیشتر با بانک‌ها را خواستار شد و افزود: با توجه به شرایط کرونایی در کشور انتظار از مدیران بانک‌های استان ایجاد تسریع و تسهیل در پاسخگویی به درخواست‌های مردم و تولید کنندگان است.

او بااشاره به ابلاغیه بخشنامه احراز هویت برخط و اجرای این دستورالعمل دربانک‌ها گفت: این بخشنامه باهدف اصلاح نظام اداری، تحقق اهداف توسعه الکترونیکی و کمک به مقابله با جعل و فساد اداری و افزایش سلامت اداری ابلاغ شده در کشور اجرامی شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.