اصغرپیرهادی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با بیان اینکه: با توجه به شرایط خاصی که در اثر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده و به منظور حفظ سلامت و ایمنی کارکنان، ارباب رجوع، وکاهش از ترددهای غیرضرور مردم به اداره ثبت اسناد استان همدان بیان کرد: با توجه ممنوعیت ارائه خدمات ثبتی وخدمات ثبتی به اسناد مالکیت دفترچهای و الزام به تعویض این اسناد به سند تک برگ (کاداستر) و همچنین با عنایت به شیوع گسترده ویروس کرونا جهت رفاه حال شهروندان و حفظ سلامت آنها، مالکان جهت دریافت خدمات مذکور با مراجعه به درگاه اینترنتی همیار سند به آدرس اینترنتی hamyarsanad.ir ثبت نام، و همه خدمات مورد نیاز ثبتی خود را به این سامانه اعلام و کد رهگیری دریافت کنند.
او ادامه داد: ضروری است مالکان قبل هرگونه درخواست طبق قانون نقشه ملک خودرا توسط نقشه برداربخش خصوصی دارای پروانه که لیست آنهادرسامانه همیارسندقید و درج وتاییدشده اند مراجعه واقدام لازم را اعمال نمایند و به دنبال آن طبق تفاهم نامه منعقده این اداره کل با اداره پست استان کلیه مراحل اعم ازپذیرش تقاضا، ارسال مدارک وپیگیری مراحل اداری تا توزیع سند درب منزل به اداره پست محول گردیده درصورت نیاز به حضور در اداره ثبت از سوی اداره پست هماهنگی لازم بعمل خواهدآمد.
مدیر کل ثبت اسناد استان همدان اظهار داشت: با توجه به مبتلا شدن تعدادی از همکاران به بیماری کرونا، از مردم استان درخواست میشود با تحمل صبر و شکیبایی در دریافت خدمات ثبتی و نیز جهت عبور از بحران بیماری کرونا، از مراجعه حضوری به دوایر ثبتی در سطح استان خودداری کنند و سلامت خود و دیگران را به مخاطره نیاندازند.
انتهای پیام/ج