وضعیت تمامی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان زرد و قرمز

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: تمامی شهرستان‌های ما زرد و قرمز هستند.

محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: به دلیل توسعه و انتشار ویروس کرونا در کشور نشست‌های جدی و کارشناسی در سطح ملی از سوی ستاد مبارزه با این ویروس انجام و در این رابطه دستورالعملی تنظیم شده که از روز شنبه اول آذر ابلاغ می‌شود.

او افزود: در سیستان‌وبلوچستان با توجه به اینکه همه شهر‌های آن درگیر کرونا هستند در واقع وضعیت سفید در استان نداریم و وضعیت تمامی شهرستان‌های ما زرد و قرمز بوده و هر روز بر تعداد شهر‌های که وضعیتشان از سفید به زرد و قرمز تغییر دارد افزوده می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در سه روز گذشته وضعیت استان از سه شهرستان قرمز به پنج و امروز به هفت عدد رسیده است.

اوافزود: با توجه به این موضوع چاره‌ای جز اجرای محدودیت‌های جدید وجود ندارد و از اینرو مجبور شدیم قبل از مصوبات ستاد ملی کرونا در استان برای یکسری از محدودیت‌ها تصمیم گیریم و لازم است در مواردی تمامی دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندر کار وارد عمل شوند.

مرعشی بیان کرد: همکاری مردم در مهار ویروس کرونا بسیار موثر و کمک‌کننده است از اینرو کمیته اطلاع‌رسانی و فرهنگی به صورت ویژه باید موضوع را پیگیری کرده و اقداماتی که در سطح استان انجام می‌شود را اطلاع‌رسانی کند.

او گفت: همه باید در کنار هم موضوعات را پیگیری کنیم و در آینده شاید نیاز شود هر کدام از دستگاه‌های اجرایی تعدادی از نیروهایشان را هر کدام یک تا ۲ نیرو را برای نظارت بر اجرای نکات بهداشتی بکار گیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار