مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: با توجه به اینکه شهرستان جزو مناطق نارنجی ویروس کرونا قرار دارد نظارت بر ادارات و اصناف برای مقابله با شیوع این ویروس افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر مهدی میرادی مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار در نشست ستاد کرونا چابهار اظهارداشت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در ماه‌های اخیر و همچنین افزایش موارد مبتلا و مشکوک در سطح این شهرستان نیاز است به طور جدی‌تر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه نامه‌های پیشگیری از کرونا نظارت شود.

او افزود: با توجه به تقسیم‌بندی صورت گرفته از سوی ستاد ملی کرونا هم‌اینک چابهار جزو مناطق نارنجی به لحاظ شیوع ویروس کروناست که در صورت رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی احتمال خطرات جبران ناپذیری وجود دارد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: در ماه‌های اخیر بازرسی‌های بهداشتی از سطح اصناف و مراکز حساس افزایش یافته و هر صنفی که پس از دریافت اخطاریه نسبت به اصلاح و اجرای پروتکل‌های بهداشتی اقدامی نکرده باشد با کسب دستور قضایی پلمب می‌شود.

او ادامه داد: استفاده از ماسک امری ضروری است، اما به تنهایی راهکار قطعی نیست بلکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز باید بعنوان یک اصل در ادارات و اصناف رعایت شود.

میرادی تصریح کرد: باید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت، تداوم خدمت رسانی و صیانت از مراجعان و کارکنان برای رعایت پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت ویروس کرونا به طور کامل اجرا و نظارت‌های بیشتری بر این روند انجام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار