کلاهبردار حرفه‌ای استان‌های فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری فردی خبر داد که از شهروندان در استان‌های فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فارس درباره دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در استان‌های فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری با ادعای صاحب منصب بودن در دستگاه‌های دولتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان با کنترل مجرمان و زندانیان آزاد شده و همچنین با اقدامات فنی و تخصصی، موفق شدند در این خصوص فردی کلاهبردار را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ حبیبی اضافه کرد: متهم در بازجویی اولیه به ۸ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۲ میلیارد ریال با معرفی خود به عنوان قاضی تعزیرات در استان‌های فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان فاس با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، به مردم هشدار داد: کلاهبرداران با استفاده از عناوین مختلف و همچنین سادگی برخی افراد به نیت پلید خود می‌رسند به همین دلیل در برخورد با این افراد هوشیاری لازم را داشته باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار