مطهری: پیدا کردن بازیکن خیلی سخت است/ یحیی گل‌محمدی از مدیریت قبلی ناراحت بود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور خود در ساختمان این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: امروز جعفر سمیعی در باشگاه حضور نداشت و من با شکوری در مورد قراردادم صحبت کردم. البته من قرارداد داشتم و امروز به توافق مالی رسیدم.

او افزود: پیدا کردن بازیکن خیلی سخت است. بازیکنی که ما می‌خواهیم جذب کنیم باید در حد و اندازه نام بزرگ پرسپولیس باشد. به دنبال پر کردن لیست تیم نیستیم و خیلی دقیق و ریزبینانه، لیگ را رصد می‌کنیم، اما بازیکنی باید جذب تیم شود که مشکل پرسپولیس را حل کند. هنوز چند ساعت به پایان فرصت نقل و انتقالات باقی مانده و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

مطهری ادامه داد: دوست ندارم نامی از بازیکنانی برده شود، اما بازیکنان خوبی مدنظر است. باید صبر کرد و دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. بازیکنان از لحاظ جسمی و روحی آماده دیدار با صنعت نفت هستند. بازی این تیم را دیروز دیدیم و کسب پیروزی را به این تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم مثل همیشه بتوانیم یک فوتبال قابل احترام ارائه کنیم و نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ادامه لیگ و مسابقات در شرایط کرونا اظهار داشت: دعا می‌کنم از شر این بیماری و ویروس  خلاص شویم. تعطیلی هیچ کمکی در این شرایط نمی‌کند.

او درباره درگذشت محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران هم گفت: من این ضایعه را به جامعه ورزش ایران و خانواده او تسلیت می‌گویم. من درس‌های زیادی از او گرفتم. بازیکنان بزرگی مثل کریم باقری در تیم جوانان زیر نظر مرحوم یاوری رشد کردند.

او در پایان در مورد دلخوری یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از مدیریت این باشگاه گفت: در حال حاضر مشکلی وجود ندارد. ناراحتی یحیی گل‌محمدی از مدیریت قبلی بود و نیاز نیست من دوباره در مورد آن صحبت کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار