در ستاد کرونای استان همه سازمان‌ها موظف به همکاری در اجرای برنامه‌های ستاد کرونا در استان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در ستاد کرونای استان که صبح امروز با ریاست هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه تشکیل شد همه سازمان‌ها موظف به همکاری در اجرای برنامه‌های ستاد کرونا شدند.

بازوند گفت: تمام ادارات باید امکانات مورد نیاز برنامه‌های بهداشتی، را بدون، چون و چرا در اختیار برنامه‌های پیش بینی شده برای حفظ سلامت مردم بگذارند.

او در ادامه با تاکید بر اینکه در مدت این ۱۵ روز از مردم همکاری بسیار خوب طلب می‌کنیم افزود: برای عبور از این بحران باید همه کمک کنیم و مردم و مسئولین همکاری مطلوبی برای حفظ سلامت مردم باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: با همدلی، تعهد، وفاق، همراهی، امید و ایمان قوی به سمت عبور از بحران می‌رویم.

بازوند ضمن اعلام اینکه باید برای حفظ سلامت مردم همه امکانات در اختیار نهادی ذی ربط قرار گیرد بیان کرد: در این موقعیت سلامت مردم از همه موارد مهمتر است و در چارچوب  دستورهای ابلاغی مردم همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های حمایتی و خدماتی باید پای کار بیایند.

او همچنین افزود مردم برای حفظ سلامت خودشان همکاری می‌کنند و بیش از ۸۰ درصد مردم به شدت نگران سلامت جامعه هستند و خواهان اجرای دقیق طرح‌های و مصوبات برای قطع زنجیره انتقال کرونا هستند.

استاندار کرمانشاه در ادامه به برنامه راهبردی محله محور برای مبارزه با کرونا نیز اشاره کرد و گفت: رویکرد تبدیل هر خانه یک پایگاه سلامت را با تمام توان انجام خواهیم داد و کرمانشاه پایلوت استان است و با اجرای دقیق در آینده شاهد کاهش تعداد مبتلایان خواهیم بود.

او گفت: هلال احمر، بهزیستی و کمیته امداد باید وظیفه دارند برای کمک به نیازمندان و خانواده‌هایی که قرنطینه می‌شوند؛ نهایت همکاری را داشته باشند و همچنین از افراد مبتلا هم میخواهیم که از حضور در جامعه و تجمعات خودداری کنند و شرایط قرنطینه را رعایت کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.