مربی سپاهان گفت:اتحاد بین بازیکنان، کادرفنی و مدیران به‌همراه اتحاد بی‌نظیر هواداران ترکیب فوق‌العاده‌ای برای قهرمان شدن می‌سازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از کسب اولین پیروزی طلایی‌پوشان در فصل جدید برابر آلومینیوم گفت: بررسی مسائل تاکتیکی و روحی و روانی یکی از مهمترین فاکتور‌هایی بود که قبل از بازی به آن اشاره کردیم و آن‌ها را برطرف کردیم و یک قدم خیلی خوب به سمت جلو برداشتیم، اما می‌دانیم که مسائل‌مان به‌طور کامل حل نشده است، باید بسیاری از ریشه‌های آن حل شود.

او ادامه داد: به بازیکنان و تیم که ارزش خودشان را نشان دادند تبریک می‌گویم. مبارزه بزرگی را انجام دادند و این مسئله خیلی برای ما حائز اهمیت بود.

مرزبان درخصوص استقبال هواداران پیش از بازی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که هواداران ما را همراهی کردند اساس این فوتبال به‌خاطر هواداران است، فوتبال بدون هواداران و هیجان کافی معنی ندارد و شاهد هستیم که نبود هواداران چه نقشی را بازی می‌کند؛ فوتبال از آن مردم و هواداران است و حضور هواداران احساس خیلی خوبی به ما داد.
خوشبختانه هواداران مسائل بهداشتی را به‌خوبی رعایت کردند تا مشکلی به‌وجود نیاید.

مرزبان درخصوص تاکتیک سپاهان در زمین مسابقه گفت: برای بدست آوردن ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار کردیم، ولی در اجرای تاکتیک‌ها باید دقت بیشتری داشته باشیم تا نتیجه بگیریم. مسائل تاکتیکی بسیار به ما کمک کرد در فوتبال این نکته بسیار مهم است؛ باید تشخیص بدهیم که چگونه میتوانیم به حریف ضربه بزنیم. خوشحالم که بچه‌ها خیلی خوب این تاکتیک‌ها را انجام دادند.

مربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: مهمترین فاکتور حضور نویدکیا به عنوان یکی لیدر بزرگ بود و بین دونیمه صحبت‌های خیلی خوبی را مطرح کرد. محرم نقش تعیین کننده‌ای داشت تا بتوانیم این ۳ امتیاز را بدست بیاوریم

وی درباره سبک بازی سپاهان و حضور محمدکریمی در میانه زمین اذعان کرد: وقتی که شرایط مسابقه دشوار می‌شود استراتژی باید دائم تغییر کند. باتوجه به شرایط جدیدی که در زمین بوجود می‌آید برای کریمی نیز شرایط خاصی مطرح کردیم که در چه نقاطی باید صاحب توپ باشد و این مسئله هم به او و هم به ما کمک کرد.

مرزبان شرایط قهرمانی یک تیم را چندین نکته مهم دانست و گفت: برای قهرمانی به یک تیم متحد احتیاج داریم و باید به درک بازیکنان از یکدیگر برسیم. پذیرش شخصیت‌های متفاوت یکدیگر خیلی مسئله مهمی است که به آن نیاز داریم و از طرفی دیگر به بحث مدیریت بستگی دارد که در درون خودش احساس مثبتی داشته باشد و نیز باید کادرفنی هدف خاصی را مدنظر داشته باشند؛ و خواسته‌های سرمربی تیم امکان پذیر شود؛ که این اتحاد بین بازیکنان، کادرفنی و مدیران به‌همراه اتحاد بی‌نظیر هواداران ترکیب فوق‌العاده‌ای دارد، و اگر به یکدیگر وفادار باشند می‌توانیم به سمتی که هدف سپاهان است حرکت کنیم.

مربی سپاهان در پایان گفت:دلیل بازی نکردن بعضی بازیکنان، مربوط به بازی گذشته نیست، و در بازی قبلی معضلات را بررسی کردیم و بازیکانی را کنار هم گذاشتیم که می‌توانند با شناخت از هم به بهتر شدن شرایط تیم کمک کنند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار