فرماندار خاش گفت: از برگزاری مراسم عروسی در شهرستان خاش جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صاحب گل صالحی  فرماندار خاش در جلسه ستاد اجرایی و عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان، با تاکید بر این مطلب گفت: مسئول برگزاری مراسم به ویژه مراسم عروسی در این شهرستان ۱۰ میلیون تومان جریمه و علاوه بر این، داماد هم بازداشت می‌شود.

صاحب گل صالحی افزود: فقط مشاغل گروه یک که شامل کارخانه‌های تولیدی، مراکز خدماتی، جایگاه‌های عرضه سوخت، ادارات نظامی و انتظامی، نانوایی‌ها و مراکزعرضه ارزاق هستند، می‌توانند فعالیت مداوم داشته باشند و با فعالیت بقیه صنوف در خارج از ساعت تعیین شده، برخورد خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خاش هم از فوت برخی از مبتلایان به کرونا در منزل ابراز نگرانی کرد و گفت: شناخته نشدن بیماری این افراد و تدفین آنان به صورت عادی، خطر شیوع کرونا را افزایش داده است.

کرد، تعداد مبتلایان به کرونا را در خاش در آبان ماه ۴۶۲ نفر و متوفیان را ۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: تا کنون ۷۴ نفر در این شهرستان بر اثر بیماری کرونا جان باخته اند.

او ادامه داد: با وجود افزودن ۱۰ تخت به بیمارستان خاش همچنان با کمبود امکانات و نیروی انسانی مواجه هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خاش تاکید کرد: مشاغل سطح دو، سه و چهار باید تعطیل شود چرا که در روز‌های آینده با بحرانی جدی‌تر مواجه خواهیم شد.

سرهنگ ثمره حسینی فرمانده سپاه خاش نیز گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ده هزار ماسک و همچنین سبد‌های معیشتی در برخی از محلات خاش توزیع و معابر این شهر ضدعفونی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار