آغاز طرح مدیریت و مهار کرونا در سیستان وبلوچستان/تردد در معابر شهری ممنوع

معاون امنیتی - انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طرح مدیریت و مهار کرونا، از اول آذر در سیستان و بلوچستان به صورت محله محور و خانواده محور آغاز می‌شود.

 معاون امنیتی - انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور و با نام "شهید حاج قاسم سلیمانی" در استان اجرا می‌شود، گفت: در این طرح با همکاری بسیج، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی افراد بیمار شناسایی و قرنطیه خواهند شد.

مرعشی افزود: در شهر‌هایی که وضعیت قرمز دارند به جز مشاغل سطح یک تمام صنوف تعطیل خواهند بود و حضور کارمندان در ادارات این شهر‌ها یک سوم و در شهر‌های نارنجی یک دوم خواهد شد.

آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان استان نیز از توزیع بسته‌های معیشتی در بین افراد نیازمند خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار پایگاه بسیج استان در این طرح در خدمت جامعه پزشکی خواهد بود.

بهروزی فرمانده پلیس راه استان نیز گفت:از اول آذر ماه رفت و آمد به سه شهر زابل، زاهدان و خاش ممنوع است و متخلفان از طریق سامانه‌ی هوشمند و یا به صورت دستی جریمه خواهند شد که مبلغ آن در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های زرد ۵۰۰ هزار تومان است.

نامدرست ریس پلیس راهور استان نیز گفت: تردد خودرو‌ها با پلاک غیر بومی در شهر‌ها در بیست و چهار ساعت شبانه روز ممنوع و در شهر‌های قرمز جریمه یک میلیونی و در شهر‌های زرد ۵۰۰ هزار تومانی خواهد داشت همچنین خودرو‌های بومی ازساعت ۲۱ تا ۴ صبح حق تردد در معابر شهری را ندارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
یعنی چی ؟ کسی که مثل ما وخیلی های دیگه پلاکش واسه زابله ولی ده ساله زاهدان ساکنیم و بالعکس باید جریمه بشیم این چه مدیریتیه مثلا. کسی شاید کار واجبی داشته باشه که تردد کنه.
آخرین اخبار