مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در آستانه هفته بسیج به تشریح برنامه‌های رسانه استانی در این ایام پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: همزمان با سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل نهاد مقدس بسیج که در طول حیات پربرکت خود منشاء خدمات عظیمی در حوزه‌های مختلف بوده است صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه‌هایی را آماده پخش کرده است.

او در خصوص برنامه‌های شبکه اشراق توضیح داد: معاونت سیما در ویژه برنامه "حال استمراری" که در ۷ برنامه ۲۵ دقیقه‌ای تولید شده، یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان پیشکسوت هشت سال دفاع‌مقدس را در قالب مستند گزارشی پخش می‌کند.

لطیفی ادامه داد: همچنین برنامه‌های روتین شبکه اشراق، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته میزبان اقشار مختلف بسیج خواهند بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: برنامه زنده زنجانا سلام با دعوت از اقشار مختلف بسیج و انجام مصاحبه و تهیه گزارش فعالیت‌های بسیج در شهرستان‌ها در خدمت این عزیزان خواهد بود.

لطیفی افزود: کلام امام و رهبری با موضوع فرهنگ بسیج، حضور شاعران بسیجی در برنامه، معرفی کتب مرتبط با بسیج و مصاحبه با فعالان بسیجی در عرصه‌های کار، تولید و سازندگی از آیتم‌های مختلف این برنامه می‌باشد.

او گفت: جنگ شبانه شبکه اشراق، گئجه لر هم به مناسبت آغاز هفته بسیج به شکل ویژه به مدت یک هفته به این مناسبت خواهد پرداخت.
 
لطیفی ادامه داد: گفتگوی صمیمانه با بسیجیان فعال در حوزه‌های علمی و فرهنگی، سرود‌ها و وله‌های مرتبط با فرهنگ بسیج، مصاحبه مردمی، بسیج و رونق تولید و کارکرد بسیج در کنترل همه گیری بیماری کرونا و شکل گیری کمک‌های مومنانه از آیتم‌های این برنامه است.

لطیفی گفت: برنامه زنده خانواده هم با دعوت از زوج‌های بسیجی، به تبیین برکات زندگی بسیجی وار در خانواده‌ها خواهد پرداخت.

رئیس رسانه استانی افزود: سایر برنامه‌های زنده و تولیدی سیما هم به فراخور موضوع به ۲ مناسبت مهم خواهند پرداخت.
 
او ادامه داد: تامین و پخش سیما هم ۵ فیلم بلند سینمایی با موضوع بسیج، سریال معراجی ها، مستند سازندگی بسیج، بیانات رهبر معظم انقلاب در قالب برنامه امین امت و پخش سرود و نماهنگ را تقدیم بینندگان شبکه اشراق خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص برنامه‌های شبکه استانی صدا گفت: معاونت صدا هم در ۱۰ برنامه ۶۵ دقیقه‌ای ترکیبی-نمایشی با عنوان "ایثار مکتبی" با تشریح فعالیت‌های علمی، فرهنگی و جهادی بسیج، بسیج و رونق تولید ملی، گزارش مردمی و اعلام برنامه‌های هفته بسیج توسط معاونت فرهنگی سپاه همراه شنوندگان خواهد بود.

لطیفی ادامه داد: ویژه برنامه "مدرسه عشق" هم با مشارکت سپاه انصار المهدی (عج) به بررسی فلسفه تشکیل نهاد بسیج و برکات آن در تاریخ انقلاب می‌پردازد و سایر یرنامه‌های رادیو زنجان مانند سلام زنجان، خانواده، جوان، دانیشیخ و نمایش‌های ویژه‌ی (یاشا بسیج) شنوندگان را همراهی خواهدکرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان درباره برنامه ریزی بخش‌های خبری هم گفت: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز در قالب ۷ گزارش ویژه خبری، ۲ گفتگوی خبری زنده، پوشش رویداد‌های هفته بسیج در تمام نقاط استان زنجان، پوشش خبری رزمایش‌های کمک مومنانه، گزارش ویژه نخبگان بسیجی و اخبار ارسالی به خبرگزاری صدا و سیما، رویداد‌های خبری هفته بسیج را منعکس خواهد کرد.

او افزود: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید ۳۰ ویدئو با موضوع بسیج، ۵ مورد پوستر، ۳ اینفوگرافیک ۱۰ موشن گرافیک و ۳ مورد پادکست، در کنار بازنشر برنامه‌های مرتبط شبکه استانی به استقبال هفته بسیج خواهد رفت.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.