رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: خطر ابتلا به کرونا در دورهمی‌های کوچک بسیار بالاتر از تردد‌ها است.

خطر ابتلا به کرونا در دورهمی‌ها بیش از تردد‌ها استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ایرج زنده بودی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم در جلسه پدافند غیرعامل با دستور کار بررسی اعمال محدودیت‌های کرونا بیان کرد: خطر ابتلا به بیماری کرونا در دورهمی‌های کوچک بسیار بالاتر از تردد‌ها است.

 او عنوان کرد: از مجموع ۱۴۰۰ نمونه گرفته‌شده در دوره شیوع کرونا تا به این لحظه ۵۵۴ مورد مثبت در دیلم ثبت‌شده است و تا کنون ۲۲ فوتی بر اثر این بیماری در این شهرستان داشته‌ایم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم نیز بیان کرد: از آغاز موعد اجرای محدودیت‌ها در این شهرستان، چاپ هرگونه آگهی تشییع و ترحیم در چاپخانه‌ها و کافی‌نت‌ها ممنوع است و اتاق اصناف بر این موضوع نظارت مستمر داشته باشد.


بیشتر بخوانید


محمد طاهری افزود: محدودیت‌های ورود و خروج در شهرستان دیلم اجرا می‌شود و از خروج خودرو‌های بومی و ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری می‌شود.

او ادامه داد: جاده‌های فرعی خاکی اطراف گلوگاه با هماهنگی اداره راه و شهرسازی و نیروی انتظامی مسدود شده است.

معاون فرماندار دیلم عنوان کرد: مشاغل گروه‌های شغلی ۳ و ۴ با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان دیلم تعطیل هستند و برگزاری هرگونه مراسم فرهنگی، هنری و مذهبی در مساجد و مصلاها و همچنین سالن‌های فرهنگی هنری به مدت دو هفته ممنوع است.

طاهری با اشاره به اینکه جرائم تخلفاتی ورود به شهرستان دیلم طبق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در وضعیت نارنجی اعمال می‌شود، گفت: بسیج و نیرو‌های مردمی به منظور جبران کمبود نیرو، با درخواست نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی تأمین امنیت به کمک آن‌ها خواهند آمد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.