استاندار خراسان جنوبی گفت: همراهی مردم استان با محدودیت‌ها طی دو روز گذشته جای تقدیر دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس آمار و اطلاعات ارائه شده از حوزه‌های نظارتی، همراهی مردم در دو روز اول اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای بسیار خوب بوده است.

او افزود: اگر همراهی‌ها به همین روال ادامه یابد، به زودی شاهد قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا و افزایش روزافزون آمار مبتلایان و فوتی‌ها در استان خواهیم بود.

ملانوری تصریح کرد: حداقل سه یا چهار هفته زمان لازم است تا نتیجه این طرح و همراهی مردم نمود پیدا کند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: انتظار این است که بعد از این دو هفته نیز به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ورزیم و به ویژه از برگزاری دورهمی‌ها خودداری کنیم.


بیشتر بخوانید


او تأکید کرد: اگر چه ناچاریم این روز‌ها از عزیزان مان فاصله بگیریم، اما با گذر از این دوران سخت، ان شاء الله دوباره در عین سلامتی دور هم جمع خواهیم شد.

ملانوری به پاس همراهی تحسین برانگیز مردم با ضوابط اعلام شده و پایبندی کامل به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در این محدودیت‌های دو هفته‌ای از حوزه‌های نظارتی خواست؛ مراعات شرایط مردم را بکنند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: از فرمانداری‌ها و همچنین فرماندهی نیروی انتظامی و عزیزان بسیج که در طرح جدید محدودیت‌های تردد کمک کار عوامل نیروی انتظامی هستند، می‌خواهم مساعدت و همراهی لازم را با مردم فهیم و با فرهنگ استان داشته باشند تا خللی در فعالیت‌های بخش‌های فعال استان که ممنوعیتی برای فعالیت‌شان نیست پیش نیاید.

او ادامه داد: همراهی و تعامل همه حوزه ها، لازمه اجرای کامل طرح و نتیجه دهی مطلوب‌تر آن است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.