رئیس شورای شهر مشهد گفت: شورای شهر و شهرداری مشهد در خصوص کارتن خواب‌ها و جمع آوری معتادان متجاهر دغدغه دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد امروز در جلسه علنی شورای شهر مشهد گفت: با توجه به سرد شدن هوا هم اکنون شهرداری مشهد در حال تکمیل گرمخانه‌های شهری برای استقرار افراد بی‌خانمان است.

او افزود: در زمینه جمع آوری افراد بی‌خانمان و متکدی مشکل عمده، وجود معتادان متجاهر در میان این افراد است که به دلیل اعتیاد، حضور آنان در گرمخانه‌ها یا مراکز حمایتی با مشکل رو به رو است.

بیشتر بخوانید


رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: با پیگیری شورای شهر، معاون دادستان، نیرو‌های حوزه بهداشت و درمان و عوامل انتظامی مشهد در روز‌های آینده جمع آوری گسترده معتادان متجاهر از شهر مشهد آغاز خواهد شد.

حیدری بیان کرد: لازم است با هم‌افزایی، پیش از سردتر شدن هوا افراد بی خانمان از سطح شهر جمع آوری و ساماندهی شوند تا شاهد اتفاقات ناگوار و بالا رفتن تلفات انسانی بابت فوت این افراد در شهر نباشیم.


او همچنین به بررسی لایحه بودجه ۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیون تومانی شهرداری مشهد در کمیسیون‌های تخصصی شورا اشاره و تصریح کرد: این لایحه گام بلند و منحصر به فردی برای توسعه و عمران مشهد به شمار می‌رود.


رئیس شورای شهر مشهد تاکید کرد: همراهی شورا با شهرداری مشهد مورد تاکید است، اما وظیفه نظارتی شورا به قوت خود باقی است و باید توجه داشت تمکین شهرداری به مصوبات شورا برای مردم اعتمادآور است، زیرا که مردم احساس می‌کنند انتخاب آنان اثربخش بوده و این مساله در موضوع انتخابات پیش رو نیز تاثیرگذار است.

حیدری به همکاری بی بدیل عوامل شهری و اجرایی در شهر مشهد اشاره و اظهار کرد: اجرای مصوبات شورا از نتایج همکاری یاد شده است و باید توجه داشت تنها مرجع قانونی که می‌تواند این مصوبات را متوقف کند دیوان عدالت اداری است.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.