بیش از صد مقام سابق امنیت ملی آمریکا از حزب جمهوری خواه، خواستار آن شدند که مقامات این حزب علیه امتناع ترامپ از تسلیم شدن به نتایج انتخابات موضع بگیرند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، بیش از ۱۰۰ مقام سابق امنیت ملی آمریکا از حزب جمهوری خواه این کشور، روز دوشنبه خواستار آن شدند که مقامات این حزب علیه امتناع دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور از تسلیم شدن به نتایج انتخابات موضع بگیرند و آن را محکوم کنند.

در همین حال، شبکه تلویزیونی بی بی سی گزارش داد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تحت فشار برخی جمهوری‌خواهان برجسته قرار دارد تا از تلاش هایش برای برگرداندن نتیجه انتخابات، دست بردارد.

کریس کریستی، فرماندار سابق ایالت نیوجرسی و از افرادی که ترامپ به آن‌ها اعتماد دارد، عملکرد تیم حقوقی ترامپ را موجب آشفتگی ملت عنوان کرد.

مشاور امنیت ملی سابق ترامپ، اچ آر مک مستر هم گفت اقدامات آسیب زننده ترامپ بذر تردید را در ذهن نمایندگان الکترال می‌کارد.

سیدنی پاول، وکیلی که در یکسری جلسات برای دفاع از ادعای ترامپ حضور یافت، به نظر می‌رسد از تیم حقوقی او اخراج شده است. او هفته پیش در کنار رودی جولیانی در کنفرانس خبری حضور یافت و بدون هیچ مدرکی ادعا کرد که سیستم رای گیری الکترال موجب شد میلیون‌ها رای به نفع جو بایدن شمارش شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار