عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد رییس پژوهشگاه نیرو شد

عضو هیات ‌علمی گروه مهندسی مواد و متالورژی و رییس پژوهشکده هوا-خورشید دانشگاه فردوسی مشهد با حکم وزیر نیرو، به‌عنوان رییس جدید پژوهشگاه نیرو این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر احد ضابط، عضو هیات ‌علمی گروه مهندسی مواد و متالورژی و رییس پژوهشکده هوا-خورشید دانشگاه فردوسی مشهد با حکم وزیر نیرو، به‌عنوان رییس جدید پژوهشگاه نیرو این وزارتخانه منصوب شد.
 
دکتر رضا اردکانیان در متن حکم این انتصاب آورده است: با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی که در فرآیند فراخوان عمومی برای انتخاب ریاست پژوهشگاه نیرو به تایید رسیده است و به استناد ماده چهار اساسنامه این پژوهشگاه، به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رییس پژوهشگاه نیرو منصوب می‌شوید.

وزیر نیرو در این حکم خطاب به دکتر احد ضابط آورده است: انتظار می‌رود با پیگیری و تلاش مؤثر و بهره‌گیری از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود و همچنین همکاری با معاونت‌های ستادی، شرکت‌های مادرتخصصی ذیربط، دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان، در انجام وظایف و تحقق اهداف پژوهشگاه در چهارچوب برنامه‌های وزارت نیرو در دولت دوازدهم با تاکید بر اولویت‌های عمومی و تخصصی مندرج در پیوست این حکم، اهتمام ویژه به عمل آورید.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.