رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، گفت: جشنواره‌های استانی فیلم نامه کوتاه و نقاشی به میزبانی کازرون برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد جواد جلالی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون، با اشاره به برگزاری جشنواره دهه فرهنگ و هنر فارس، گفت: ۲ جشنواره استانی فیلم نامه کوتاه و نقاشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

او، بیان کرد: از ۱۰ بخش جشنواره استانی دهه فرهنگ و هنر فارس، دبیرخانه بخش فیلم نامه کوتاه و نقاشی این جشنواره به شهرستان کازرون واگذار شده است.

جلالی با  اشاره به اینکه جشنواره‌های فوق در ۲ بخش اصلی آزاد و ویژه با موضوعات بیماری کرونا کادر درمان و چهلمین سالگرد دفاع مقدس انتخاب شده است، تصریح کرد: هر هنرمند می‌تواند با ۳ اثر در بخش فیلمنامه کوتاه و با ۵ اثر در بخش نقاشی شرکت کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کازرون، ادامه داد: این رویداد در فضای مجازی برگزار می‌شود و هنرمندان باید برای اطلاعات تکمیلی، به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی https://www.injo.ir مراجعه کنند.

او، افزود: هنرمندان برای شرکت در این جشنواره تا ۵ دی ماه امسال فرصت دارند با ثبت نام  در سامانه آثار خود را بارگذاری کنند.

جلالی اضافه کرد: جشنواره فرهنگی هنری دهه هنر فارس در ۱۰ بخش تذهیب و گل و مرغ (به میزبانی اقلید)، فیلم نامه کوتاه (کازرون)، عکس (مرودشت)، بازیگری، تک بازیگر (اوز)، داستان نویسی و داستانک (لارستان)، خوشنویسی (ارسنجان)، نقاشی (کازرون)، شعر (جهرم)، گرافیک (داراب) و نمایش نامه نویسی (شیراز) برگزار می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار