مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت:خانوارهای مشمول حمایتهای مادی دولت می توانند برای دریافت وام یک میلیون تومانی کمک معیشتی و نیز کمک هزینه بلاعوض اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، توصیفیان مدیرکل  تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت:برای ثبت‌نام  سرپرست خانوار باید کد ملی خود را از طریق سیم‌کارتی که به نام خودش است، به سرشماره ۶۳۶۹ بفرستد.

او افزود: همه سرپرستان خانواری که یارانه معیشتی می‌گیرند می‌توانند متقاضی این وام باشند و کد ملی خود را ارسال کنند و مهلت ‌نام نویسی از ۴ آذر آغاز شده است و تا سه‌شنبه ۱۱ آذر به‌ مدت یک هفته ادامه دارد.

هفته گذشته دولت تصمیم گرفت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دور جدیدی از تعطیلی گسترده در سراسر کشور را اجرا کند. با تعطیلی کسب و کار‌ها رئیس جمهوری اعلام کرد که مساعدت‌های مالی برای گروهی از مردم در نظر گرفته است.

توصیفیان مدیرکل  تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: این حمایت مالی شامل پرداخت چهارماه کمک هزینه بلاعوض ۱۰۰ هزارتومانی و امکان دریافت وام بانکی است که به مدت چهارماه (از ماه جاری تا پایان سال) به حساب ۳۰ میلیون نفر واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

طبق گفته رئیس جمهوری به ۱۰ میلیون خانواده نیز وام یک میلیون تومانی با بازپرداخت ۳۰ ماهه پرداخت می‌شود.

 دولت پیش از این نیز وام یک میلیون تومانی به ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر در ۳۰ قسط پرداخت کرد و تا کنون پنج قسط آن از خانوار کسر شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.