فیلم کوتاه قبل از زمستان در شیراز با پایان فیلمبرداری به مرحله تدوین و صداگذاری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صادقی کارگردان فیلم کوتاه داستانی قبل از زمستان، گفت: این فیلم کوتاه در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد و به زودی آماده پخش می شود.

او با اشاره به اینکه  چهاردهمین تجربه فیلم کوتاهی است که پشت سر می‌گذارد به داستان فیلم کوتاه داستانی قبل از زمستان اشاره و بیان کرد: این فیلم کوتاه داستان زنی را روایت می کند که عشق خود را فراموش کرده و مرد در حال جدال با او بوده تا یادآور عشقش شود و زن انگار نمی‌خواهد یادش بیاید که عاشق او بوده است.

صادقی که فیلمنامه را به طور مشترک با شیوا بافهم نگاشته است درباره روند تولید این فیلم داستانی، تصریح کرد:  فیلمبرداری در مجموع ۲ روز به طول انجامید و تمام دستور العمل های بهداشتی در روند ساخت این فیلم رعایت و با حداقل تعداد عوامل انجام شد.

این هنرمند تئاتر و فیلم شیراز با اشاره به اینکه تمام تکنیک‌های فیلمبرداری در این فیلم رعایت شده است، ادامه داد: فیلمبرداری این اثر از سوی مسعود احمدی انجام شد و تدوین فیلم کوتاه قبل از زمستان را شیما پورسهم الدین برعهده دارد.

 فیلم کوتاه داستانی قبل از زمستان به کارگردانی مشترک امیر صادقی و شیوا بافهم، بازیگری امیر صادقی و شیوا بافهم، صداگذاری صالح پورکشکولی و صدابرداری فروغ رهنما کاری از گروه هنری پرسیا است که در زمینه تولید تئاتر و فیلم فعال هستند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار