محمدرضا خلعتبری شاگرد سابق مارادونا درباره مرگ اسطوره فوتبال آرژانتین صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا خلعتبری که سابقه شاگردی دیگو آرماندو مارادونا در تیم الوصل امارات را داشته است، درباره مرگ اسطوره فوتبال آرژانتین اظهار کرد: واقعا مرگ مارادونا برای من سخت است و از زمانی که این خبر را شنیدم خیلی ناراحت شدم. شاگرد مارادونا در تیم الوصل امارات بودم و این موضوع برای من قابل هضم نیست. به هر حال این مصیبت بزرگ را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.

همه از مرگ مارادونا در شوک هستیم 

او ادامه داد: به هر صورت که فکر می‌کنم خبر مرگ مارادونا  مثل شوخی می‌ماند و قابل وصف نیست. من از اتفاق رخ داده ناراحت هستم، چون یک فصل خوب با مارادونا در الوصل امارات داشتم و بازی‌ها و خوشحالی‌های زیبایی در کنار هم داشتیم. متاسفانه اتفاقی رخ داد که همه در شوک هستیم. خیلی‌ها از این اتفاق ناراحت هستند و مصیب بزرگی رخ داد، چون همه از مارادونا به عنوان یک اسطوره و بازیکن بزرگ دنیا یاد می‌کنند.  

مارادونا هیچ فرقی بین بازیکنانش نمی‌گذاشت

خلعتبری درباره خصوصیات مارادونا بیان کرد: من در فصلی که شاگرد مارادونا در الوصل امارات بودم خیلی مسائل را از او یاد گرفتم. بازیکنی مثل من به عنوان لژیونر و یک بازیکن از امارات برای مارادونا هیچ فرقی نمی‌کرد و همه را به یک چشم نگاه می‌کرد و به همه احترام می‌گذاشت. بعضی از مواقع می‌دیدم که بعضی‌ها از کشور‌های دور به امارات می‌آمدند تا با مارادونا عکس یادگاری بیاندازند و دیدار با همه را با آغوش باز قبول می‌کرد. روز‌های خیلی خوبی در کنار مارادونا داشتم و در تمرینات در کنارش بودم و بعضی از مواقع با ما فوتبال بازی می‌کرد.  

او افزود: دورانی که در کنار مارادونا حضور داشتم خیلی خوب بود. مارادونا با آن عظمت و بزرگی به یک جوان ۱۶ ساله احترام می‌گذاشت و با همه بازیکنان قبل از تمرین روبوسی می‌کرد و مسائل زیادی از او یاد گرفتم. به هر حال سخت است که مرگ مارادونا را باور کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار