باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی نظر مردم، نانوائیها و مسئولان را درباره کیفیت آردو نان جویا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،    مردم و مسئولان استان مرکزی از کیفیت آرد و نان گفتند و د راین میان از کیفیت نامناسب نان  و فروش اجباری گلایه‌ مند بودند.

مردم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفتند: کیفیت نان لواش نسبتا خوب است اما کیفیت بقیه نانها از جمله سنگک و بربری نامناسب است و نانوایان فروش اجباری نان کنجدی دارند .

متصدیان نانوایی ها هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفتند: کیفیت آرد لواش خوب شده اما بقیه نانها گاهی اوقات نامناسب است که باید با دیگر آردها مخلوط شود.

غلامرضا ملکی مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی هم در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نارضایتی مردم از برخی نانوایان و کیفیت نان ها را به حق  دانست.

ملکی  ضمن اینکه  از نانوایان خواست  با تلاش دانش و مهارت خود کیفیت نان ها را بالا ببرند  افزود: فروش اجباری کنجد بر روی نانها ممنوع و خلاف قانون است و با متخلفین برخورد می‌شود.

۲هزار واحد نانوایی در مناطق شهری روستایی در استان فعال است که ماهیانه ۱۲هزارو 500تن آرد دریافت می کنند و تا پایان امسال مشکل آرد ندارند.

انتهای پیام / ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.