ظرفیت الکترونیکی شدن خدمات در دستگاه‌های اجرایی احصا می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: ظرفیت الکترونیکی شدن خدمات در پنج دستگاه اجرایی به عنوان پایلوت احصا و عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یعثوب نژاد محمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در جلسه اصلاح فرآیند کاری در برخی دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا گفت: دستگاههایی، چون تامین اجتماعی، بنیاد مسکن، شهرداری، دانشگاه محقق و بانک کشاورزی در این راستا به عنوان پایلوت انتخاب شده اند و اقدامات اولیه در راستای شناسایی و الکترونیکی کردن خدمات خود را عملیاتی می‌کنند.

او افزود: این دستگاه‌ها در هفته جاری نسبت به احصا فرآیند خدمات ارائه شده اقدام و راهکار‌های لازم برای ارائه خدمات به صورت حضوری، کاهش فرآیندها، برون سپاری و سامانه‌ای را استخراج می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: همزمان با الکترونیکی کردن خدمات باید روش‌های ارائه خدمات به صورت غیرحضوری به مردم نیز اطلاع رسانی شده تا از میزان مراجعات مردم کاسته شود.

نژاد محمد بر حذف فرآیند‌های غیرضروری در ارائه خدمات تاکید کرد و خواستار بررسی فرآیند‌های خدمات ارائه شده در زمینه‌های مختلف در دستگاه‌ها و بانک‌ها با هدف کاهش مراجعات حضوری شد.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های مربوطه با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به صورت سامانه‌ای، به ذکر معایب و مزایای خدمات غیرحضوری پرداخته و خواستار تامین زیرساخت‌های لازم و اطلاع رسانی به مردم در خصوص استفاده از خدمات غیر حضوری شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.