مدیرکل کمیته امداد استان از ارائه خدمت حقوقی به ۵۶۳ مددجوی کمیته امداد امام خمینی استان در سال جاری خبر داد.

سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۴۱ وکیل نیکوکار متناسب با نیاز مددجویان با کمیته امداد امام خمینی استان همکاری می‌کنند.

او با اشاره به اینکه این وکلا در مقاطع مختلف زمانی در طی سال و با توجه به نیاز مددجو به صورت رایگان به وی خدمت ارائه می‌دهند و نسبت به پیگیری امور حقوقی آنان اقدام می‌کنند.

سلم آبادی افزود : خدمات حقوقی ارائه شده در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم اظهار نامه، دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعیه، شرکت در جلسات بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه در دوره‌های آموزشی مرتبط نیز مددجویان با مسائل حقوق خانواده در بخش‌های مهریه، نفقه، حضانت ، قیومت و قانون معافیت از پرداخت هزینه‌های دادرسی آشنا می‌شوند و فرآیند استفاده از آن برای مددجویان بیان می شود.


بیشتر بخوانید


او اظهارکرد: یکی از مشکلات مددجویان به واسطه وجود معضلات اجتماعی، ناآگاهی حقوقی و بی اطلاعی از قوانین است.

سلم آبادی ادامه داد: ناآگاهی حقوقی مددجویان در عدم توانایی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده است که راه اندازی میز خدمت حقوقی در سطح ادارات کمیته امداد تا حدود زیادی از مشکلات حقوقی و قضایی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را مرتفع نموده است

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.