مدیرعامل باشگاه عظیم گستر سبزوار گفت: باشگاه ورزشی عظیم گستر سبزوار با یک باشگاه ترکیه‌ای در زمینه آموزش رشته‌ های ورزشی فوتبال و فوتسال تفاهمنامه منعقد کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امین عظیمی فرد مدیرعامل باشگاه عظیم گستر سبزوار گفت: باشگاه عظیم گستر سبزوار با باشگاه فوتبال "گالا ترانسفر" ترکیه در زمینه استعدادیابی، آموزش و انتقال بازیکنان مستعد به لیگ‌های معتبر اروپایی قرارداد همکاری امضا کرده است.

او با بیان اینکه باشگاه عظیم گستر سبزوار از سال‌های گذشته در رشته‌های فوتسال و فوتبال فعالیت می‌کند، افزود: تفاهم نامه همکاری با یک باشگاه معتبر اروپایی به توسعه بیشتر این رشته ورزشی در شهرستان منجر می‌شود.

مدیرعامل باشگاه عظیم گستر سبزوار ادامه داد: با پیگیری این باشگاه فرهنگی و ورزشی مراسم قدردانی از بازیکنان در ۹ آذر برای اولین بار در این شهرستان برگزار و در این مراسم از ۲۰ بازیکن منتخب باشگاه با اهدای گواهینامه، مدال باشگاه، تندیس و اهدای گل قدردانی شد.

 عظیمی فرد با اشاره به فعالیت‌های باشگاه عظیم گستر سبزوار بیان کرد: این باشگاه در دو بخش مردان و زنان در حوزه مدرسه فوتبال تخصصی فعالیت دارد.

او تصریح کرد: باشگاه بانوان عظیم گستر امسال در لیگ برتر فوتبال خراسان رضوی حضور دارد و این تیم در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور نیز حضور خواهد داشت که به سبب ویروس کرونا این رقابت‌ها به تعویق افتاده است.

 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار