با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر تغییر وضعیت تهران از قرمز به نارنجی، نحوه حضور کارمندان در دانشگاه تربیت مدرس از ۱۵ آذر تا اطلاع ثانوی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر تغییر وضعیت تهران از قرمز به نارنجی، نحوه حضور در دانشگاه تربیت مدرس از ۱۵ آذر تا اطلاع ثانوی اعلام شده است.

حضور به شرح زیر خواهد بود:

۱- کلیه فعالیت‌های اعضای محترم هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی ومشاوره دانشجویان کماکان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت. بدیهی است که در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو  هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رئیسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای کوتاه مدت بلامانع باشد.

۲- نحوه حضور دانشجویان در آزمایشگاه‌ها مطابق شیوه نامه‌ای خواهد بود که از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه به دانشکده‌ها ابلاغ شده است.

۳- فعالیت اداری کارکنان در واحد‌های مختلف به صورت ۵۰ درصد حضور و ۵۰ درصد دورکاری خواهد بود. در هر حال جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال مشمول حداقل حضور نخواهند بود. مقتضی است مسؤلان واحد‌ها پیشاپیش اسامی افراد دورکار را به امور اداری اعلام کنند تا مجوز حضور آن‌ها در این دوره صادر و ارائه شود.

۴- ورود تمامی مراجعین متفرقه به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت وفق دستورالعمل معاونت پشتیبانی و بنا به تشخیص واحد‌های ذیربط مراتب باید از قبل با اداره حراست هماهنگ شود.

۵- تمامی مراسم ها، نشست‌ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می شوند.

۶- در صورت ابلاغ بخشنامه‌ها و راهبرد‌های جدید از مراجع ذی ربط، متناسباً اصلاحات لازم در دستورالعمل‌ها اعمال وابلاغ خواهد شد.

گفتنی است؛ رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره محدودیت های کرونایی هفته آتی گفت: از یکم آذرماه ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز کرونا اعلام شده اند و در حال حاظر فقط ۶۴ شهر قرمز داریم و ۲۷۸ شهر نارنجی هستند و ۱۰۶ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و شهر‌هایی که تغییر وضعیت داده اند، از شنبه محدودیت‌ها با توجه به وضعیت جدیدشان اعمال خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: در شهر‌های نارنجی گروه‌های شغلی سه و چهار ممنوعیت فعالیت دارند و مراکز تجمعی و مشاغل شامل پاساژ‌های سرپوشیده، تالار‌های پذیرایی و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی تعطیل هستند و بقیه مشاغل باز هستند همچنین حداکثر تا یک دوم کارکنان در شهر‌های نارنجی در محل کار حاضر خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار