دبیرکل حزب مردمی اصلاحات به ترور شهید محسن فخری‌زاده واکنش نشان داد.

ترور شهید فخری زاده مصداق تروریست بین المللی بودمحمد زارع فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر به شهادت رساندن شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان گفت: این ترور ناجوانمردانه مصداق تروریسم بین‌المللی بود که در دنیا محکوم می‌شود.

او ادامه داد: کشور عزیزما دانشمندان بسیار بزرگی را از دست داده که فخری‌زاده هم جزو همان اساتیدی بود که خدمات شایانی را به صنایع دفاعی و هسته‌ای کشور ارائه کرده است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات بیان کرد: متأسفانه دستان ناپاک دشمنان انقلاب و مردم ایران به‌ویژه رژیم عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، آمریکا و سرویس‌های اطلاعاتی‌شان دست به چنین اقدام وحشیانه‌ای زدند که همواره محکوم خواهند بود.

زارع فومنی تصریح کرد: معتقدم که این شهادت‌ها و این‌گونه ترورها هر روز بر اراده ملت‌ ما تأثیر بیشتری دارد و موجب می‌شود که مردم مقاومتشان را بالا ببرند و محکم‌تر در برابر دشمنان انقلاب و ملت ایران بایستند؛ دشمنان هم نه تنها با ترور و از بین بردن دانشمندان راه به جایی نمی‌برند، بلکه ملت ایران را برای آینده مصمم‌تر می‌کنند. دشمن به خیال خود گمان کرده که ما تنها یک شهید فخری‌زاده داریم؛ درحالی که هزاران فخری‌زاده در کشور فعالیت می‌کنند که می‌توانند در صنعت دفاعی، هسته‌ای و پیشرفت ایران تأثیرات بسیار مهمی داشته باشند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، درباره عملکرد مناسب مسئولان در برابر این ترور گفت: لازم است که دستگاه‌های امنیتی ما هرچه بیشتر دقت کرده تا چنین اتفاقاتی دوباره تکرار نشود و تا جایی که می‌شود از جان دانشمندان مراقبت بیشتری به عمل آید.


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار