رئیس سازمان صمت استان یزد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ پرونده تخلف به ارزش ۲۷ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال در استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا، علمدار یزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: به منظور نظارت بر قیمت، توزیع کالا و خدمات مورد نیاز مردم، بازرسان سازمان صمت استان در مراکز خرید و فروش و توزیع کالا حضوری فعال دارند.

او افزود: در شبانه روز گذشته در مجموع ۴۲۳ فقره بازرسی از واحدهای مختلف بعمل آمد که در جریان این بازدید ها ۱۹ مورد پرونده تخلف به ارزش ۲۷ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: بیش از ۲۸۵ مورد گزارش مردمی دریافت شده، که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

علمدار یزدی ادامه داد: نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا و اجرای مقررات بر فعالیت صاحبان کسب و کار‌ها در مرکز استان در همکاری با اتاق اصناف نیز در دستور کار این هفته سازمان قرار گرفته است و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها، اجرای گشت مشترک بازرسی نیز با رعایت مقررات بهداشتی در این هفته اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، نبود درج قیمت، عدم صدور فاکتور، امتناع از عرضه کالا، فروش اجباری و سایر تخلفات اقتصادی با استفاده از سامانه الکترونیکی بازرسی و نظارت این سازمان به آدرس www.۱۲۴.ir و یا از طریق تلفن ۱۲۴ شکایت خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار