محرومیت زدایی و تجلیل از رانندگان جهادگر در اراک

فرماندهان سپاه روح الله از رانندگان سوخت رسان به مناطق محروم قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمعی از فرماندهان سپاه روح الله استان مرکزی با حضور در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی از رانندگانی که در سوخت رسانی به مناطق محروم و آسیب‌دیده تلاش جهادگرانه داشتند تجلیل و قدردانی کردند.

سرهنگ گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه الله دراین مراسم ضمن برشمردن کار‌های خیرین و رانندگانی که داوطلبانه به مدد و یاری محرومان و آسیب دیدگان شتافتند گفت: در این مدت کوتاه هزار و ۱۵۰ گروه جهادی توانستند ۴۷ مدرسه را در مناطق محروم بازسازی کنند.

سرهنگ گودرزی افزود: در این مدت ۲۰۰ هزار بسته غذایی آماده توزیع شد، هزار و ۱۰۰ سری جهیزیه تقدیری به زوج‌های جوان نیازمند اهدا و با ایجاد ۵۶۵ صندوق قرض الحسنه در سطح استان ۶۷۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

او اضافه کرد: این کارنامه درخشان، امدادرسانی و خدمت صادقانه به دست توانمند خیرین و نیکوکاران، رانندگان صورت گرفت که از جان و مال مایه گذاشتند.

جمشیدی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی هم در این مراسم از زحمات شرکت‌ها پیمانکاران و رانندگان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قدردانی کرد.

جمشیدی گفت: اگر نبود نوعدوستی و خدمت‌رسانی صادقانه بسیجیان این شرکت شاید وظیفه سوخت‌رسانی که بسیار حائز اهمیت است به درستی انجام نمی‌شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.