مسیر‌های ارتباطی استان‌های بوشهر و خوزستان و جاده برازجان-گناوه به علت آبگرفتگی تا اطلاع بعدی بسته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: با توجه به بارش باران و آبگرفتگی، جاده دیلم به بهبهان و دیلم به هندیجان که راه‌های ارتباطی استان بوشهر با استان خوزستان هستند، از حدود ساعت ۶ صبح امروز در مسیر رفت و برگشت بسته شده است.

او ادامه داد: رانندگان از ورود به این مسیر خودداری کنند. به محض بازگشایی مسیر به اطلاع مردم خواهیم رساند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر همچنین با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌ها، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی در ساعات آینده با افزایش بارش‌ها رو به رو خواهیم بود که لازم است رانندگان به نکات ایمنی از جمله رعایت فاصله طولی، توجه به سرعت مجاز و پرهیزاز شتاب توجه کنند.


بیشتر بخوانید


پاپری، همچنین به موضوع محدودیت‌های کرونایی تردد اشاره کرد و از رانندگان خواست از دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودرو یا استفاده از پلاک دیگر وسایل نقلیه بپرهیزند، زیرا پلیس با جدیت با این کار برخورد می‌کند و طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی این کار ۶ ماه تا یک سال حبس دارد.

جاده برازجان-گناوه بسته شد

مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر اعلام کرد: مسیر رفت و برگشت جاده برازجان-گناوه (محدوده روستای بویری به شبانکاره) به دلیل آبگرفتگی و سیلاب از ساعت ۰۹:۴۵ بسته شده و تا اطلاع بعدی بسته است.

رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزینگناوه- محور ساحلی بندرریگ-شیف- بوشهر استفاده کنند.

 عوامل راهداری و امدادی در محل حاضر هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.