درگیری النصر و الهلال برای جذب کاپیتان آتالانتا

آلخاندرو گومز در تیررس ۲ تیم فوتبال الهلال و النصر عربستان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار نقل و انتقالات زمستانی آینده، شاهد درگیری شدید میان ۲ قطب فوتبال ریاض عربستان، یعنی الهلال و النصر است؛ چرا که هر ۲ باشگاه روی  الخاندرو گومز آرژانتینی، ستاره و کاپیتان باشگاه آتالانتای ایتالیا نظر مساعدی دارند.

این بازیکن ۳۲ ساله تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ با آتالانتا قرارداد دارد، اما اختلاف بین او و مربی تیم، جیان پیرو گاسپرینی ممکن است او را وادار به ترک تیم قبل از این تاریخ کند. طبق ادعای روزنامه ایتالیایی "La Gazzetta dello Sport"، گاسپرینی  بین ۲ نیمه بازی آتالانتا و میتیولن دانمارک در "لیگ قهرمانان اروپا"  آلخاندرو را به دلیل امتناع وی از پیروی از دستورالعمل هایش تعویض کرد.  

بعد از تعویض، گومز در رختکن ماند و دیگر به ورزشگاه برنگشت و گاسپرینی به خبرنگاران اعتراف کرد که از عملکرد بازیکن آرژانتینی خود راضی نیست.

مدیریت باشگاه النصر در آخرین دوره نقل و انتقالات تابستانی سعی کرد گومز را با ۷.۷ میلیون دلار به عنوان دستمزد سالانه به ریاض بکشاند.

گومز قبلاً در تیررس الهلال در «ژانویه ۲۰۱۹» هم بود که این اتفاق نیفتاد. اگر رابطه نابه سامان بین گاسپرینی و گومز ادامه یابد، آتالانتا ممکن است مجبور شود در جریان بازار نقل و انتقالات، بازیکن آرژانتینی خود  را به فروش برساند.  

گومز  در ۲۵۰ مسابقه برای آتالانتا به میدان رفته است و ۵۹ گل به ثمر رسانده و ۷۱ پاس گل داده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار