مدیرآموزش و پرورش شهرستان چرداول خبر داد؛

امضاء تفاهم نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان چرداول

زمانی از امضاء تفاهم نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان چرداول با هزینه‌ای بیش از ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از تفاهم نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه توسط خیر مدرسه ساز وآموزش و پرورش شهرستان در روستای زیر تنگ بیجنوند با هزینه‌ای بیش از ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

او افزود : تفاهم نامه احداث یک باب مدرسه ۶ کلاسه جهت استفاده دانش آموزان زیر تنگ بیجنوند از توابع بخش زاگرس، با همت یک خیر نیک اندیش و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرداول در محل دفتر مدیریت آموزش وپرورش شهرستان به امضاء رسید.

زمانی ضمن تقدیر از اقدام خیر نیک اندیش، اهمیت ساخت مدرسه و کمک به امور آموزش و پرورش مدارس را در مناطق محروم مهم دانست و بیان کرد: مدرسه سازی از مصادیق انجام کار خیر است و خیران مدرسه ساز بستر سازان علم و دانش در جامعه هستند.

او توجه خیرین نیکوکار را به امر مدرسه سازی نشان‌دهنده شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان این جامعه دانست.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول ادامه داد : مدرسه مذکور به همت خیر محترم و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان در روستای بیجنوند کلنگ زنی خواهد شد و انشالله در کوتاهترین زمان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

زمانی بیان کرد : آموزش و پرورش شهرستان از حضور خیرین مدرسه ساز استقبال نموده و اعلام می‌کند که مسیر برای حضور سبز آنان در این منطقه فراهم است و درجهت شناختن محرومیت دانش آموزان و مدارس این شهرستان به جامعه خیرین کشوری فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است.

مدیرآموزش و پرورش چرداول اظهار کرد: در سه چهار سال اخیر بیش از ۱۰ مدرسه با کمک خیرین و با هزینه حدود ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته شده و یا در حال ساخت است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.