ولیپور گودرزی خبر داد؛

کشف ۱۶۰۰ تن مواد اولیه احتکار شده صنعت پلاستیک از انباری در ری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۱۶۰۰ تن مواد اولیه احتکار شده صنعت پلاستیک توسط پایگاه جنوب این پلیس خبر داد.

کشف ۱۶۰۰ تن مواد اولیه احتکار شده صنعت پلاستیکبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اظهار کرد: ماموران اعزامی این پلیس در بازدید از انبار‌ها و جایگاه‌ها‌ی کالای بازرگانی شهرستان ری به انباری در آدرس کهریزک مراجعه کردند که با انبوهی از مواد اولیه پتروشیمی که در صنعت پلاستیک کاربرد دارد مواجه شدند و از مالک کالا درخواست اسناد و مدارک را به همراه بارنامه خودرو‌ها کردند که وی اعلام کرد تمام بارنامه‌ها توسط مالکین بعد از تخلیه به شرکت‌ها و دفاتر خود آن‌ها منتقل می‌شود.

وی بیان کرد: در ادامه سیستم رایانه‌ای انبار بررسی شد و مشخصات مالکان کالا‌ها و میزان دقیق کالای دپو شده در انبار به مقدار ۱۶۰۰ تن از آن استخراج شد. در بازرسی از دفتر انبار تمامی بارنامه‌های خودرو‌هایی که در محل تخلیه کرده بودند کشف شد و به استناد بارنامه‌ها تمامی مواد پتروشیمی موجود در محل باید در استان‌های آذربایجان غربی، کرمان، مازندران، خراسان رضوی در انبار‌هایی که در مجاورت کارخانجات تولید پلاستیک و صنعت پلاستیک بودند، تخلیه می‌شد.

ولیپور گودرزی افزود: ارزش اولیه کالای مکشوفه حدود ۴۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است که با اخذ دستور قضایی محل پلمب و تمام مالکان جهت انجام تحقیقات و سیر مراحل قانونی احضار شدند.

در خاتمه سرهنگ ولیپور گودرزی از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
به کدام مسئول وابسته هستند
آخرین اخبار