معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها ۲۱۷ راننده متخلف جریمه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: ۲۱۷ راننده متخلف در ۲۴ ساعت گذشته در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، در سطح شهر قزوین با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

فرخزاد افزود: همچنین در این مدت راننده یک خودرو به مبلغ یک میلیون تومان جریمه و ۱۵ دستگاه هم بدلیل مخدوش کردن پلاک در شهر قزوین به پارکینگ منتقل شدند.

وی با بیان اینکه تردد خودرو‌های بومی در داخل شهر بلامانع است، اظهار داشت: البته در فاصله زمانی ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح روز بعد عبور و مرور تمام خودرو‌ها ممنوع و مشمول جریمه خواهند شد.

فرخزاد تاکید کرد: پلاک‌های بومی حق خروج از شهر‌های قرمز را ندارند و در صورت ضرورت با کسب مجوز تردد از فرمانداری‌ها می‌توانند از شهر خارج شوند.

این مسؤول تصریح کرد: کنترل مبادی ورودی و خروجی به صورت دقیق و با هدف حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط نیروی انتظامی به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

فرخزاد اضافه کرد: هم اکنون تمام شهرستان‌های استان قزوین بجز آوج در وضعیت قرمز قرار دارد و مجوز تردد خودرو‌ها با بررسی فرمانداری‌ها و پلیس راه صادر می‌شود.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه منع تردد شبانه در استان همچنان ادامه دارد افزود: خودرو‌های سواری تاکسی، آژانس‌های مسافربری، آمبولانس‌ها و همچنین افرادی که براساس بخشنامه مجوز دارند حق تردد در سطح شهر را خواهند داشت.

هم اکنون ۲ هزار و ۸۰۰ مجوز تردد در استان قزوین صادر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار