فرماندار تاکستان گفت: با اجرای طرح جدید محدودیت‌های هوشمند و با همکاری خوب مردم شهرستان تاکستان آمار وروری ها از ۱۰۰ به ۵۰ نفر رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، طاهری فرماندار شهرستان تاکستان گفت: با نظارت‌های مستمر توسط دستگاه‌های مربوطه و همکاری خوب مردم شاهد کاهش ورودی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستیم که در آغاز محدودیت و اوایل آذرماه حدود ۱۰۰ نفر در بیمارستان‌های شفا و تامین اجتماعی بستری بودند که با ایجاد محدودیت‌های جدید این آمار به ۵۰ نفر رسیده است.

طاهری افزود: یکی از علل آمار بالای مبتلایان و بستری‌ها در شهرستان تاکستان و وضعیت قرمز آن، خدمات دهی بیمارستان‌های شفا و تامین اجتماعی علاوه بر شهرستان تاکستان به شهرستان‌های دیگر از جمله شهرستان آوج و بخشی از شهرستان بوئین زهرا می‌باشد.

رئیس ستاد کرونای شهرستان با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح ملی که در کل کشور آغاز شده است در شهرستان تاکستان نیز در حال اجرا می‌باشد و کار غربالگری از جمله فعالیت‌های این طرح است که با تمام توان توسط عوامل طرح در حال اجراست.

طاهری با تاکید بر ضرورت استمرار همراهی مردم و همه اصناف گفت: مراسمات جشن و عروسی در شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و مراسمات عزا و خاکسپاری نیز با همکاری خانو اده‌ها محدود و با تعداد کم برگزار می‌شود که امید است محدودیت‌های ایجاد شده منجر به قطع زنجیره کرونا شود.

فرماندار شهرستان تاکستان در ادامه گفت: محدودیت‌های تردد همچنان در شهرستان ادامه خواهد یافت و بر این اساس ممنوعیت تردد خودرو‌ها در ورودی شهر کنترل می‌شود و همچنین تردد خودرو‌ها در شب از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار