سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر زنجان با کمک خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه یک هزار و ۶۰۰ بسته غذایی به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب پویش" دست یار" کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری،  هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان نسبت به تامین بخشی از مایحتاج غذایی افرادی که معیشت آن‌ها در نتیجه کرونا دچار مشکل شده اقدام کرده است.

او افزود: از ابتدای اسفند  پارسال جمعیت هلال احمر استان زنجان با پویش "دست‌یار" فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده و این روند همچنان ادامه دارد و در قالب این پویش بیش از سه هزار سبد حمایتی اعم از مواد غذایی و بهداشتی از محل کمک‌های خیرین داوطلب و مردم تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر زنجان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، برای دومین بار در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبد‌های غذایی برای خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا کرده است.

طاهری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بخشی از جامعه دچار مشکلات اقتصادی شدند که به همت والای خیرین و در ادامه فعالیت‌های بشر دوستانه و عام المنفعه توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان خانواده‌های متاثر از این بیماری انجام شده است.

او با بیان اینکه امید داریم با تداوم اجرای این پروژه ها، گامی موثر در امر خدمت رسانی به هموطنان برداریم، افزود: یک هزار و ۶۰۰ سبد غذایی برای شهرستان‌های استان زنجان ارسال شده است.

طاهری ادامه داد: این سبد‌های غذایی شامل برنج، ماکارونی، روغن مایع، قند، حبوبات و چایی و رب گوجه فرنگی می‌باشد.
 
آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم  با قدردانی از هلال احمر استان زنجان برای جمع آوری و توزیع سبد‌های غذایی  در میان خانوار‌های متاثر از کرونا و کم بضاعت، گفت: این چندمین مرحله از توزیع سبد‌های غذایی و کمک‌های مومنانه هلال احمر برای خانوار‌های آسیب دیده از کرونا و کم برخودار می‌باشد و شکرانه بازوی توانمند گرفتن دست نیازمندان و ناتوانهاست.
 
او افزود: خوشبختانه بانک اطلاعاتی خوبی در ارتباط با خانوار‌هایی که از کرونا آسیب دیده اند جمع آوری شده است.
 
خاتمی ادامه داد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید این کمک های مومنانه و توزیع سبدهای غذایی و معیشتی میان خانوارهای آسیب دیده از کرونا ادامه داشته باشد و هیچ خانواده ای از قلم نیفتد.
 
در آیین توزیع سبد‌های غذایی جمعیت هلال احمر استان زنجان مدیر کل زندان‌های استان زنجان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه، معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان و مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) حضور داشتند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.