رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تاکید بر برخورد قاطع با عوامل اصلی هنجارشکنی‌های اخیر در کرمانشاه، از مردم خواست به تجمعات اعتراضی در این رابطه پایان دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به پخش کلیپی هنجارشکنانه در فضای مجازی و بازتاب آن، گفت : این مسئله نارحتی مردم و روحانیون استان را بدنبال داشت و دستگاه قضایی هم سریع آن را پیگیری و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل داد.

او گفت : اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در آن زنی با وضعیت پوشش نامناسب در تکیه معاون الملک کرمانشاه- از بنا‌های تاریخی مذهبی- اقدام به تبلیغ و مدلینگ می‌کند. چندی پیش تصاویری از استفاده یک واحد صنفی پوشاک در کرمانشاه از مانکن‌های زنده خانم منتشر شد.

او افزود: تحقیقات درخصوص این پرونده هنوز ادامه دارد و تاکنون تعدادی از عوامل تهیه و توزیع این کلیپ‌های ناپسند، هنجارشکنانه و خلاف شرع دستگیر شده اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: در تحقیقاتی که از برخی بانوانی که در این کلیپ‌ها بوده اند داشته ایم، برخی از آن‌ها نسبت به غیرقانونی بودن اقدامشان آگاهی نداشته اند، لذا با در نظر گرفتن این مسئله به خانواده‌های آن‌ها این آرامش خاطر را می‌دهیم که به دنبال عوامل اصلی که با این اقدام سوء نیت‌هایی داشته اند، هستیم. ضمن اینکه خانواده‌ها هم باید نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

او به برگزاری تجمعاتی در اعتراض به این ماجرا در تکیه معاون الملک هم اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی خود را موظف به پیگیری جدی این موضوع می‌داند، لذا انتظار داریم این تجمعات بیش از این ادامه پیدا نکند.

توسلی زاده به استفاده یک واحد صنفی در کرمانشاه از مانکن‌های زنده خانم هم اشاره‌ای داشت و افزود: این اتفاق کاری خلاف شرع و ناپسند بود که برای آن پرونده‌ای تشکیل داده ایم و منتهی به پلمب این واحد صنفی شد. هرچند می‌دانیم صنوف متدینی در کرمانشاه داریم که در صحنه‌های مختلف انقلاب همواره پای کار بوده اند، اما با این موضوع هم بصورت جدی برخورد خواهیم کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.