فرماندار بشرویه گفت: وضعیت نارنجی کرونا در این شهرستان نباید چراغ سبزی برای رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شفیعی فرماندار بشرویه در نشست قرارگاه مردمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هم اکنون میزان بروز تجمعی در شهرستان بشرویه بالا است و از مردم می‌خواهیم که همچنان خود را ملزم به رعایت دستور العمل‌ های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک بدانند.

او با قدردانی از کادر درمانی، بسیج، نیروی انتظامی و شهرداری در حوزه مبارزه با ویروس کرونا افزود: همراهی مردم، اصناف و بازاریان تاکنون در زمینه رعایت شیوه نامه‌ های بهداشتی بسیار خوب بوده، اما همچنان نیازمند ادامه این روند هستیم.

شفیعی بیان کرد: با برگزار کنندگان مراسم ترحیم در شهر و روستا به صورت جدی برخورد می‌شود.

بسیج برای مبارزه با ویروس کرونا پای کار است

سرهنگ حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه نیز در این نشست گفت: طرح قرارگاه سردار شهید سلیمانی، با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و هدایت و راهبری شبکه بهداشت اجرا می شود.


بیشتر بخوانید

طرح شهید سلیمانی در خوسف اجرایی می شود


او تصریح کرد: کمیته‌ های حمایت و قرنطینه خانگی، کمیته رهگیری و مقاومت و همچنین کمیته آموزش در این قرارگاه مأموریت اجرای طرح را بر عهده دارند.

سرهنگ حسنی بیان کرد: در طرح سردار شهید حاج  قاسم سلیمانی، هرخانه یک پایگاه سلامت برای جلوگیری از همه گیری کرونا اجرا می‌شود.

۲۳ تیم حمایتی بسیج بشرویه میدان دار مقابله با کرونا

سروان رجبی مسئول بسیج سازندگی شهرستان بشرویه نیز در این نشست گفت: ۲۳ تیم حمایتی، هر تیم متشکل از ۳ تا ۴ نفر در پایگاه‌ های مقاومتی ایجاد کرده ایم که به افراد نیازمند به خدمات در منزل، کمک می‌ کنند.

 او بیان کرد: حضور همیاران در بیمارستان، خرید اقلام مورد نیاز بیماران قرنطینه در منزل، تهیه آبمیوه با رعایت نکات بهداشتی و یک وعده غذای گرم برای همه بیماران قرنطینه در خانه از جمله خدمات جهادگران بسیجی در طرح شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.