رئیس آموزش و پرورش بانه گفت: ۷۰ درصد دانش آموزان بانه ای به اینترنت و شبکه‌های آموزشی دسترسی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اقبال صالحی رئیس آموزش و پرورش بانه مهمترین مشکلات دانش آموزان را نداشتن گوشی و ابزار‌های هوشمند عنوان کرد، افزود: ۳۰ درصد از دانش آموزان روستایی و حاشیه شهر به اینترنت و شبکه‌های مجازی دسترسی ندارند.

او اضافه کرد: با توجه به مصوبه استانی کلاس‌های درس برای دانش آموزان روستایی در گروه‌های کوچک پنج نفره با رعایت نکات بهداشتی برای رفع اشکال برگزار می‌شود.

صالحی ادامه داد: به دانش آموزان متوسطه اول و دوم که در مدارس شبانه روزی تحصیل می‌کنند و به اینترنت دسترسی ندارند کتاب و بسته‌های آموزشی ارائه شده تنها برای برگزاری امتحانات در مدارس حضور می‌یابند.

او اظهار داشت: برای تقویت آموزش مجازی یک استودیو ضبط تولید محتوا آموزشی راه اندازی شده و افرادی که در تهیه تولید محتوا مهارت دارند، ویدئو‌های آموزشی تولید می‌کنند.

صالحی یادآور شد: محتوای تولید شده برای دانش آموزان شهرستان و بخشی از تولید محتوا برای دانش آموزان سراسر کشور در شبکه شاد و آموزش پخش می‌شود.

او یادآور شد: تعلیم و تربیت و سلامت ۲ مقوله مهم برای دانش آموزان است که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا سلامت دانش آموزان، آموزش غیرحضوری در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.