رامون کالدرون مدیرعامل سابق باشگاه رئال ماردید به حمایت از سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، رامون کالدرون مدیر عامل سابق باشکاه رئال مادرید در مصاحبه ای با رسانه های اروپایی عنوان کرد: مشکل تیم زیدان نبود ۲ بازیکن اصلی این تیم یعنی سرخیو راموس و کریم بنزما بود ، این ۲ بازیکن ستون های رئال مادرید هستند و نبود آن ها ضربه ی بزرگی به تیم زیدان خواهد زد .

او ادامه داد: من مطمئن هستم که زیدان علی رغم نتایجی که تا به این جای فصل گرفته است در این فصل در رئال مادرید خواهد ماند ، او به علت آن چه که در رئال مادرید به دست آورده است شایسته احترام است .

کالدرون درباره سرمربی گری پوچتینو، سرمربی سابق آرژانتینی سابق تیم فوتبال تاتنهام در رئال مادرید گفت : او یکی از برترین مربیان جهان است و می تواند در هر تیمی مربیگری کند، اما اعتقاد دارم رئال مادرید به او نیاز ندارد؛ چرا که زیدان روی نیمکت این تیم می نشیند و بهتر از هر کسی توانایی هدایت رئال مادرید را دارد .

پوچتینو یک سال پیش از تیم فوتبال تاتنهام اخراج شد و از آن زمان تا کنون بدون تیم بوده است. از تیم های رئال مادرید و منچستریونایتد به عنوان جدی ترین گزینه های این مربی آرژانتینی برای مربی گری نام برده می شود .


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: رئال مادرید ، زیدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار