حزب‌الله لبنان عادی‌سازی روابط مراکش و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

حزب‎الله لبنان اقدام مقامات مراکش در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش   گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای عادی‌سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در این ببانیه آمده است:

-اقدام مقامات مراکش در عادی‌سازی روابط با دشمن اسرائیلی را محکوم می‌کنیم. این اعلام عادی‌سازی در چارچوب سقوط متوالی کشور‌های عربی و اقدام آن‌ها در نادیده گرفتن آرمان فلسطین صورت گرفته است.

-تسلیم شدن رژیم‌های عربی مقابل باج‌خواهی‌های آمریکایی و صهیونیستی به طمع تحقق دستاورد یا لغو تحریم‌ها چیزی جز توهم نیست.

-به زودی این کشور‌ها پی خواهند برد که هیچ چیزی جز ناامیدی بدست نیاورده‌اند و همه اطلاعات کشورشان در اختیار دشمن اسرائیلی قرار گرفته است.

-دلخوشی واقعی به مردم آزاده مراکش است که با استعمار فرانسه مقابله کردند و نیز تمام ملت‌های شریف امت اسلامی؛ ملت‌های مسلمان هستند که تمام توافقات خیانت آمیز را ساقط می‌کنند و این پشتوانه‌ای قوی برای ملت مقاوم فلسطین است.

عصر روز پنج‌شنبه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که مغرب و رژیم صهیونیستی بر سر روابط دیپلماتیک کامل به توافق رسیده‌اند.

در این پیام توییتری آمده است: امروز پیشرفت تاریخی بزرگ دیگری روی داد! ۲ دوست بزرگ ما اسرائیل و پادشاهی مغرب بر سر روابط کامل دیپلماتیک به توافق دست یافتند؛ پیشرفت بزرگ دیگری در صلح خاورمیانه.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار