رئیس شبکه بهداشت و درمان دهگلان گفت: از ابتدای شروع اجرای طرح جامع محدودیت‌های هوشمند کرونا ۱۷ واحد صنفی در دهگلان پلمب شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رضا رمضانی رئیس شبکه بهداشت و درمان دهگلان گفت داشت: در این مدت (یک تا ۲۱ آذر امسال) ۷۳ اخطاریه بهداشتی صادر و ۱۷ واحد صنفی مختلف در این شهرستان پلمب شدند، اما تا کنون پرونده‌ای به تعزیرات حکومتی ارسال نشده است.

اوافزود: از ابتدای آذر ۴۲۵ بازدید از اماکن عمومی دهگلان در راستای کاهش مخاطرات محیطی ابتلا به ویروس کرونا توسط بهداشت و درمان شهرستان انجام شده است.

رئیس شبکه و بهداشت و درمان با اشاره به اینکه ۱۲۴ مورد گشت نظارتی از ابتدای آذر تاکنون در این شهرستان انجام شده است اضافه کرد: این تعداد شامل ۶۸ گشت مشترک بهداشت و درمان به همراه نمایندگان فرمانداری، اصناف، بسیج، هلال احمر، سایر نهاد‌ها و تعداد ۶۶ مورد بازدید از اماکن عمومی انجام شد.

رمضانی افزود: بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بانک‌ها، ادارات و سازمان‌ها، دفاتر پیشخوان، پمپ بنزین‌ها و آرایشگاه‌ها در راستای کاهش مخاطرات محیطی ابتلا به کرونا توسط بهداشت و درمان شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.