معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از تولید ۲۹۶ فیلم آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: با انتشار ویروس منحوس کرونا و به منظور دسترسی دانش‌آموزان به آموزش مجازی و بسته‌های آموزشی، ۲۹۶ فیلم آموزشی دروس دوره ابتدایی توسط معلمان مجرب و سرگروه‌های آموزشی استان تهیه، تولید و برای استفاده دانش‌آموزان در اختیار واحد‌های اداری و آموزشی استان تا پایان آذر ماه قرار خواهد گرفت.

او همچنین از تهیه و تولید ۱۲ جلد درسنامه ۶ پایه دوره ابتدایی بر اساس بودجه بندی ۶ ماهه اول کتب درسی مربوط به فصل پاییز و زمستان توسط همکاران گروه‌های آموزشی استان و معلمان توانمند و مجرب خبر داد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: در فصل تابستان درس نامه هاوین به منظور تعمیق و تثبیت فرایند یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان شش پایه ابتدایی استان تهیه و تولید و در ۷۵ هزار نسخه چاپ و بین دانش‌آموزان توزیع شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: تعداد ۴۵ هزار نسخه درس نامه در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری تهیه و بین دانش‌آموزان دوره ابتدایی با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهر توزیع شده است.

عبداللهی گفت: محتوای الکترونیکی کامل دروس ۶ پایه دوره ابتدایی بارگذاری شده در شبکه شاد توسط استان برای استفاده دانش‌آموزانی که به شاد دسترسی ندارند تهیه شده است.

به گفته او تهیه و تولید ۳۶ فیلم آموزشی پایه دوم الی ششم ابتدایی ضمیمه اهل سنت و ارسال آن به وزارت برای بارگذاری در شبکه شاد از دیگر اقدامات استان بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار