معاون مشترکین و فروش خدمات شرکت توزیع برق استان همدان گفت: مشترکان برق در استان همدان ۱۱۰ میلیارد تومان به این شرکت بدهکارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید فریدونی,معاون مشترکین و فروش خدمات شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به مطالبات ۱۱۰ میلیارد تومانی این شرکت از مشترکان، افزود: شرکت توزیع برق استان همدان ۴۰ میلیاردتومان در بخش خانگی، ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دربخش تجاری و سایر مصارف، ۲.۵ میلیارد تومان در بخش صنعت و ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بخش کشاورزی و ۳۱ میلیارد تومان در بخش عمومی از مشترکان خود طلب دارد.

او با بیان اینکه در استان همدان ۷۶۷ هزار مشترک برق وجود دارد، تصریح کرد: ۶۱۸ هزار مشترک خانگی، ۳۰ هزار مشترک عمومی، ۹۵ هزار مشترک تجاری و سایرمصارف، ۱۲ هزار مشترک کشاورزی و ۶۱۰۰ مشترک در بخش صنعتی از این شرکت برق دریافت می‌کنند.

معاون مشترکین و فروش خدمات شرکت توزیع برق استان همدان اضافه کرد: در استان همدان بیش از ۱۲ هزار مشترک بخش کشاورزی وجود دارد که در هشت ماهه امسال یک هزار و ۱۹ میلیون کیلووات ساعت برق به ارزش ۲۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بخش کشاورزی مصرف شده است.

فریدونی با اشاره به مصرف ۸۲۹ میلیون کیلووات ساعت برق در بخش خانگی، تصریح کرد: ۱۶۰ میلیون کیلووات ساعت برق در بخش تجاری و سایر مصارف، ۲۸۸ میلیون کیلووات ساعت در بخش صنعت و ۲۳۹ میلیون کیلووات ساعت برق در بخش عمومی استان همدان مصرف شده است.

او با بیان اینکه صورتحساب برق مشترکان به صورت پیامکی ارسال می‌شود، تأکید کرد: سال گذشته شرکت توزیع برق استان توانست شماره تلفن همراه ۹۹ درصد مشترکان را دریافت کند و در یک سال گذشته قبض کاغذی برای مشترکان صادر نشده است.

معاون مشترکین و فروش خدمات شرکت توزیع برق استان همدان با تأکید بر اینکه ۴۰ خدمت شرکت برق استان به صورت مجازی ارائه می‌شود، ادامه داد: به منظور کاهش تردد غیر ضروری، مشترکان این شرکت می‌توانند با نصب اپلیکیشن «برق من» در گوشی‌های موبایل خود، ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.